با سلام وآرزوی توفیق روزافزون برای جنابعالی، پرسشنامه تقدیمی به منظور بررسی روابط بین استراتژی مدیریت زنجیره عرضه با عملکرد لجستیک و سازمانی(مالی و بازاریابی) و همچنین به منظور تدوین پایان نامه کارشناسی ارشد تهیه و تنظیم گردیده است. خواهشمند است با توجه به تجارب خدمتی ارزنده خویش، با دقت و بدون مد نظر داشتن شرایط ایده آل و مطلوب و صرفا بر اساس شرایط واقعی در مقابل هر یک از سوالات مطروحه علامت بگذارید.
این پرسشنامه صرفا جهت کار علمی دانشگاهی تهیه شده و به جنابعالی اطمینان داده می شود که پرسشنامه به صورت امانت نزد محقق نگهداری واطلاعات آن صرفا در راستای هدف مذکور بکار خواهد رفت. با بذل توجهی که نسبت به تکمیل و ارسال این پرسشنامه معمول می دارید محققین را مدیون ساخته و امید است نتایج حاصل از آن در جهت رسیدن به اهداف عالیه سازمان مفید واقع شود.
با تشکر
مشخصات فردی پاسخ دهنده
* واحد خدمت خود را ذکر نمایید:
* سن :کمتر از 25سال بین 25تا30 سال بین 35 تا 40سال بیشتر از 45 سال
* جنس : زن مرد
* میزان تحصیلات : کاردانی کارشناسی کارشناسی ارشد دکترا
* سابقه فعالیت در سازمان : کمتر از 2سال بین 2 تا 5 سال بین 5 تا 10سال
بین 10 تا 15سال بیشتر از 15 سال
1- میزان اهمیت هر کدام از این موارد را در فعالیتهای مدیریت زنجیره عرضه سازمان(شرکت) خود مشخص کنید.
گویه ها
بسیار
کم
1
کم
2
نسبتا
کم
3
بی تفاوت
4
نسبتاّ زیاد
5
زیاد
6
بسیار زیاد
7
1- جستجو برای یافتن راه های جدید به منظور ایجاد انسجام در فعالیت های مدیریت زنجیره عرضه
2- ایجاد وگسترش سطح بیشتر(بالاتر) اعتماد درکل زنجیره عرضه
3- برقرای تماسهای بیشتر با اعضای زنجیره
4- آگاه ساختن کل اعضای زنجیره از نیازهای
استراتژیک آینده مشتریان
5- گسترش وتوسعه زنجیره عرضه فراتر از مشتریان و تامین کنندگان سازمان (شرکت)
6- آگاه ساختن(مطلع کردن) عرضه کنندگان از نیازهای استراتژیک آینده سازمان (شرکت)
2- عملکرد سازمان خود را نسبت به عملکرد رقبا در هر کدام از موارد زیر مشخص کنید.
گویه ها
خیلی بد
1
بد
2
نسبتا
بد
3
تقریبا یکسان
4
نسبتا خوب
5
خوب
6
خیلی خوب
7
1- سرعت در تحویل محصول
2- پاسخگوبودن و مسئولیت پذیری در برابر مشتری
3- انعطاف پذیری در تحویل
4- ظرفیت کامل انجام سفارشات
5- قابلیت اعتماد تحویل
3- عملکرد سازمان خود را نسبت به متوسط صنعت در هر کدام از موارد زیر مشخص کنید.
گویه ها
خیلی
پایین تر
1
پایین تر
2
نسبتا
پایین تر
3
(تقریبا) برابر4
نسبتا
بالاتر
5
بالاتر
6
خیلی
بالاتر
7
1- متوسط بازده سرمایه در طول سه سال گذشته
2- متوسط سوددهی در طول سه سال گذشته
3- رشد سوددهی در طول سه سال گذشته
4- متوسط بازده فروش در طول سه سال گذشته
5- متوسط رشد سهم بازار
6- متوسط رشد تعداد فروش
7- متوسط رشد فروش(ریال)