پرسشنامه
بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان منطقه آزاد اروند
با سلام و سپاسگزاری از همکاری شما خواهشمند ام این پرسشنامه را که برای انجام یک کار پژوهشی تهیه شده تکمیل فرمائید تا بتوانیم با مساعدت شما این تحقیق را به پایان برسانیم.
با تشکر- پژوهشگر
الف- مشخصات فردی
1- جنس
زن □ مرد□
2- میزان تحصیلات
دیپلم□ لیسانس □ فوق لیسانس□
3- سابقه خدمت
1 تا 10 سال□ 10 تا 15 سال□ 15 تا 20 سال□ 20 سال به بالا□
4- رشته تحصیلی
علوم انسانی□ ریاضی□ تجربی□ هنر□
پرسشنامه مربوط به مدیران سازمان منطقه آزاد اروند
به نظر شما:
خیلی زیاد
زیاد
متوسط
کم
خیلی کم
1- تا چه اندازه فرایند ارتباطات در عملکرد مدیران نقش دارد؟
2- تا چه اندازه به مرئوسان خود در انجام کارها اعتماد و اطمینان می نمائید؟
3- تا چه اندازه از روش برقراری ارتباط دوستانه و صمیمی به منظور آگاهی از کار پرسنل و نفوذ روی آنها استفاده می نمائید؟
4- تا چه اندازه از هر نوع ارتباط درون سازمانی بعنوان بازویی جهت کنترل رفتار سازمانی استفاده می نمائید؟
5- تا چه اندازه مزایا را متناسب با توان و ظرفیت کاری پرسنل ارائه می نمائید؟
6- تا چه اندازه برای پرسنل واحد امکان شرکت در دوره های باز آموزی وجود دارد؟
7- تا چه اندازه سعی در افزایش دانش و مهارت پرسنل خود می نمایید؟
8-در انجام فعالیتها تا چه اندازه به مرئوسان خود تفویض اختیار می نمائید؟
9- تا چه اندازه موجبات آموزش بیشتر پرسنل را در زمینه فرایند ارتباط درون سازمانی فراهم می نمایید؟
10- از نظام تشویق نامه تا چه اندازه برای قدردانی از پرسنل استفاده می نمائید؟
11- تا چه اندازه به نیازهای پرسنل خود آگاهید؟
12- تا چه اندازه با ایجاد مراودات موثر بین خود پرسنل به کیفیت خدمات آنان کمک می نمائید؟
13- تا چه اندازه در رفع نیازهای مادی و معنوی پرسنل به منظوررضایتمندی و در نتیجه افزایش کارایی آنان تلاش می نمائید؟
14- تا چه اندازه از اطلاعات به روز در جهت ایجاد نگرش در پرسنل استفاده می نمائید؟
15- تا چه اندازه از تسهیلات رفاهی و امنیت شغلی به منظور دلگرم سازی پرسنل به کار استفاده می نمائید؟
16- تاچه اندازه در سازمان ارتباط دوستانه و صمیمانه برقرار است؟
17-احساسات گیرنده پیام تا چه حدی در تفسیر او از پیام اثر می گذارد؟
18- تا چه اندازه به عواطف و احساسات (روحیه) پرسنل در سازمان بهاء داده می شود؟
19- تا چه اندازه از جلسات گروهی به منظور آگاهی از فعالیتهای پرسنل استفاده می نمائید؟
20- تا چه اندازه از نامه، اطلاعیه و بخشنامه برای انتقال اطلاعات به پرسنل استفاده می نمائید؟
21- تا چه اندازه از گزارش عملکرد پرسنل در جهت تصمیم گیری در سازمان استفاده می نمائید؟
23- از افراد با صلاحیت و توانمندی برای انجام کارها تا چه اندازه استفاده می نمائید؟
23- تا چه اندازه افراد بر اساس نیاز گروه انتخاب می نمائید؟
24- تا چه اندازه فرصتها و مکانیسم هایی جهت ابراز عقاید و اعمال منتقل برای پرسنل تصمیم گیر سازمان بوجود می آورید؟
25- تا چه اندازه به نظریات پرسنل توجه می شود و از نظریات آنان در جهت کیفیت خدمات سازمان استفاده می شود؟
26- تا چه اندازه سعی در افزایش دانش و مهارت خود می نمائید؟
پرسشنامه
با سلام و سپاسگزاری از همکاری شما خواهشمند ام این پرسشنامه را که برای انجام یک کار پژوهشی تهیه شده تکمیل فرمائید تا بتوانیم با مساعدت شما این تحقیق را به پایان برسانیم.
با تشکر- پژهشگر
الف- مشخصات فردی
1- جنس
زن □ مرد□
2- میزان تحصیلات
دیپلم□ لیسانس □ فوق لیسانس□
سابقه خدمت
1 تا 10 سال□ 10 تا 15 سال□ 15 تا 20 سال□ 20 سال به بالا□
4- رشته تحصیلی
علوم انسانی□ ریاضی□ تجربی□ هنر□
پرسشنامه مربوط به کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند
به نظر شما:
خیلی زیاد
زیاد
متوسط
کم
خیلی کم
1- تا چه اندازه فرایند ارتباطات در عملکرد مدیران نقش دارد؟
2- تا چه اندازه مدیر به پرسنل خود اعتماد و اطمینان می نماید؟
3- تا چه اندازه از روش برقراری ارتباط دوستانه و صمیمی به منظور آگاهی از کار پرسنل و نفوذ روی آنها استفاده می شود؟
4- تا چه اندازه از هر نوع ارتباط درون سازمانی بعنوان بازویی جهت کنترل رفتار سازمانی پرسنل استفاده میشود؟
5- تا چه اندازه مزایا را متناسب با توان و ظرفیت کاری پرسنل ارائه می نمایند؟
6- تا چه اندازه برای پرسنل واحد امکان شرکت در دوره های باز آموزی وجود دارد؟
7- تا چه اندازه مدیر سعی در افزایش دانش و مهارت پرسنل خود می نماید؟
8-در انجام فعالیتها تا چه اندازه به پرسنل خود تفویض اختیار می شود؟
9- تا چه اندازه موجبات آموزش بیشتر پرسنل را در زمینه فرایند ارتباط درون سازمانی فراهم می شود؟
10- از نظام تشویقنامه تا چه اندازه برای قدردانی از زحمات پرسنل استفاده می شود؟
11- تا چه اندازه به نیازهای پرسنل بهاء داده می شود؟
12- تا چه اندازه با ایجاد مراودات موثر بین خود پرسنل به کیفیت خدمات آنان کمک می شود؟
13- تا چه اندازه در رفع نیازهای مادی و معنوی پرسنل به منظوررضایتمندی و در نتیجه افزایش کارایی آنان تلاش می شود؟
14- تا چه اندازه از تسهیلات رفاهی و امنیت شغی به منظور دلگرم سازی پرسنل به کار استفاده می شود؟
15- تا چه اندازه از اطلاعات به روز در جهت ایجاد انگیزش در پرسنل استفاده می شود؟
16- تاچه اندازه در سازمان ارتباط دوستانه و صمیمانه برقرار است؟
17-احساسات گیرنده پیام تا چه حدی در تفسیر او از پیام اثر می گذارد؟
18- تا چه اندازه به عواطف و احساسات (روحیه) پرسنل در سازمان بهاء داده می شود؟
19- تا چه اندازه از جلسات گروهی به منظور آگاهی از فعالیتهای سازمان استفاده می شود؟
20- تا چه اندازه از نامه، اطلاعیه و بخشنامه برای انتقال اطلاعات به پرسنل استفاده می شود؟
21- تا چه اندازه از گزارش عملکرد پرسنل در جهت تصمیم گیری در سازمان استفاده می شود؟
22- از افراد با صلاحیت و توانمندی برای انجام کارها تا چه اندازه استفاده می شود؟
23- تا چه اندازه افراد را بر اساس نیاز گروه انتخاب می نمایند؟
24- تا چه اندازه فرصت ابراز عقاید و اعمال مستقل به پرسنل ارائه می گردد؟
25- تا چه اندازه به نظریات پرسنل توجه می شود و از نظریات آنان در جهت کیفیت خدمات سازمان استفاده می شود؟
26- تا چه اندازه مدیر سعی در افزایش دانش و مهارت خود می نماید؟