تارا فایل

پاورپوینت معرفی کامل گروه صنعتی گلرنگ


به نام خدا
گروه صنعتی گلرنگ

تاریخچه
شرکت تولیدی ـ شیمیایی پاکشو در سال ۱۳٥۱ توسط حاج محمدکریم فضلی بنیان نهاده شد. محصولات اولیه شرکت پاکشو با عنوان برند گلرنگ و تحت عنوان محصولات شوینده و آرایشی بهداشتی گلرنگ ثبت شدند.
شرکت پاکشو از آن زمان تا کنون به طور مستمر رشد کرده است و امروزه با به کارگیری استعدادهای انسانی توانمند، دانش فنی روز، توسعه مداوم کسب و کارها و ارتقاء خطوط و امکانات تولید، شرکتی پیشتاز و نوآور در اقتصاد ایران محسوب می گردد و یکی از بزرگ ترین شرکت های صنعت شوینده ایران به شمار می رود.

در سال ۱۳۷٠ دکتر مهدی فضلی به صورت تمام وقت به شرکت پاکشو پیوست و این شرکت با مدیریت وی، کار تولید را توسعه داد. درآن زمان محصولات پاکشو شامل مایع ظرفشویی، سفیدکننده، جرم گیر، شیشه شوی و همچنین نرم کننده البسه با برند گلرنگ بودند. در سال ۱۳۷۳ مهندسین و متخصصین زیر نظر دکتر فضلی کار پژوهش در مورد محصولات جدید را آغاز کردند و در سال ۱۳۷۴ اولین محصولات جدید شامل انواع شامپو و مایع دستشویی به سبد محصولات گلرنگ افزوده شد. در همین سال تبلیغات تلویزیونی نیز آغاز شد.
در سال ۱۳۷۸ با هدف بازاریابی، فروش و توزیع بخشی از محصولات شرکت پاکشو، شرکت گلپخش اول تاسیس گردید و در سال ۱۳۷۹ با توزیع محصولات شوینده با نام تجاری اَوِه رسما شروع به فعالیت نمود. در همان سال شرکت گلرنگ پخش نیز به ثبت رسید تا بخش دیگری از محصولات شرکت پاکشو را که عمدتاً با برند گلرنگ تولید می شد، توزیع و پخش نماید.

آشنایی با گروه صنعتی گلرنگ
«گروه صنعتی گلرنگ» یک مجموعه اقتصادی پویاست که در زمینه های گوناگون ِ سرمایه گذاری، فعالیت می کند.
این گروه صنعتی علاوه بر تولید کالا در طی سالیان فعالیت خود، در سال های اخیر، در زمینه سرمایه گذاری خارجی و تبادلات بین المللی نیز فعالیت داشته که از آن جمله می توان به واردات خودرو و صنایع آرایشی و زیبایی اشاره کرد.
گروه صنعتی گلرنگ با اتکاء به تلاش های بخش خصوصی شکل گرفته؛ دارای ۴۰ برند فعال می باشد و نزدیک به ۱۰۰ شرکت متنوع را در سطح ملی، منطقه ای و بین الملل، در حوزه های مختلف کسب و کار شامل می شود؛ حوزه هایی چون:
صنایع شوینده و بهداشتی، صنایع غذایی، صنایع دارویی، صنایع سلولزی، توزیع و فروش، صنایع آرایشی و زیبایی، صنعت خودرو، نفت، گاز، پتروشیمی، معدن، انرژی، ساختمان، خدمات بازرگانی بین المللی، چاپ و بسته بندی، خدمات بیمه، حمل و نقل سراسری، تولید مواد شیمیایی پلاستیک و پلیمر، خدمات آموزشی، فناوری اطلاعات، تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و غیره.
در حال حاضر بیش از ۱٣۰۰۰ نفر در این گروه صنعتی مشغول به کار هستند و چشم انداز آن، پیوستن به فهرست ٥۰۰ شرکت برتر بین المللی تا سال ۱۴۰۴ است؛ به گونه ای که ۴۰ درصد از فروش این گروه صنعتی، بین المللی و برون مرزی باشد.

نمونه هایی از شرکت های گروه صنعتی گلرنگ

گروه صنعتی پاکشو (سهامی عام) در سال ۱۳۵۱ با سرمایه فکری، مادی و معنوی آقای حاج محمدکریم فضلی و به مدد تلاش و کوشش های شبانه روزی وی و جمعی از مهندسین و متخصصین ایرانی و عده ای از همراهانش بنیان گذاشته شد. پاکشو با به کارگیری دانش فنی روز و همکاران متخصص و دلسوز خود، در حال حاضر به عنوان یک شرکت پیشتاز و نوآور در صنعت شوینده ایران مطرح است و از آن می توان به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های بخش خصوصی ایران در زمینه مواد شوینده، بهداشتی و آرایشی نام برد.
تولیدات این شرکت در بازار ایران و نزد مصرف کنندگان ایرانی جایگاه ویژه ای دارد و در عین حال به بازار سایر کشورهای جهان نیز راه یافته است.

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سال ۱۳۸۸ با هدف ایجاد فروشگاه های زنجیره ای خرده فروشی در سراسر کشور ثبت شده است. اولین فروشگاه تخفیف محور شرکت در ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ راه اندازی شد.
در حال حاضر شرکت افق کوروش در بسیاری از استان ها مانند تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بوشهر، البرز، اصفهان، قم، فارس، مازندران، قزوین، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، همدان، گلستان، گیلان، اردبیل، مرکزی، سمنان و …. به فعالیت اشتغال دارد. برنامه سال جاری به گونه ای است که تعداد فروشگاه های افق کوروش تا پایان سال 95 به بیش از 450 شعبه برسد. درحال حاضر فروشگاه های افق کوروش در ده ها شهر شعبه دارد.
به زودی فروشگاه های افق کوروش در سراسر ایران احداث خواهند شد.

شرکت سرمایه گذاری دارویی گلرنگ در سال ۱۳۸۹ توسط گروه صنعتی گلرنگ تاسیس و به حوزه مهم و بنیادی صنعت دارو وارد شد. شرکت سرمایه گذاری دارویی گلرنگ با بهره گیری از شرکت های دانش بنیان خود، مدیران مجرب و تلاش شبانه روزی نیروهای متخصص، مسیر پیشرفت در عرصه تولید و عرضه محصولات دارویی را به نحوی طی کرد که امروز بعد از گذشت سه سال، نه تنها توانایی تولید فرآورده های دارویی را از ماده اولیه (API) تا محصول نهایی داراست، بلکه میزان قابل توجهی از تولیدات خود را به کشورهای دیگر صادر می کند. شرکت های فاران شیمی ، آرین سلامت سینا، هستی آرین دارو، هستی آریا شیمی، واریان دارو پژوه و سلامت پخش هستی از مجموعه شرکت های سرمایه گذاری دارویی گلرنگ هستند.

نمونه هایی از برندهای گروه صنعتی گلرنگ

اولین شامپو بچه استانداردشده در ایران توسط گلرنگ به بازار معرفی شد و در طول این سال ها با معرفی محصولات مختلف به بازار و دریافت انواع گواهینامه ها و استانداردها نه تنها جزو برترین برندهای شوینده ایران محسوب می شود بلکه با برنامه ریزی در راستای تامین رضایت مصرف کننده، کمک های انسان دوستانه در قالب طرح های مشترک با سازمان محک (موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان) و یونیسف به یک نشان ملی تبدیل شده است.
برند گلرنگ کیفیت تولید را معادل رضایت مندی مصرف کننده تعریف می کند و آن را کلید موفقیت خود می داند.
دلیل این مدعی مهر تاییدی است که مصرف کنندگان در استفاده از محصولات گلرنگ عنوان می نمایند و اینکه گلرنگ امروز رهبر بازار طبقات کالایی مختلفی از قبیل: مایعات شیشه شوی، مایعات سفیدکننده، جرم گیر، شامپو بچه، شامپو فرش و موکت، مایعات دست شویی و … هست.

برند فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.
در سال ۱۳۸۸ فامیلا به منظور تکمیل سبد غذایی خود ۴ روغن خوراکی (آفتابگردان، سرخ کردنی، کانولا و ذرت) و دانه های زیتون وارد بازار کرد.
امروز فامیلا با تداوم در کیفیت، نوآوری در محصولات، ارتباط پایدار با مشتریان و تلاش در جهت حفظ مشتریان وفادار به برندی مورد اعتماد و محبوب مبدل شده است.

برند اوه، یکی از برندهای متعلق به گروه محصولات بهداشت پوست، بهداشت بدن و همچنین مایعات ظرفشویی است که در شرکت پاکشو تولید می گردد.
در حال حاضر برند اوه در بازار مایع دستشویی کشور، رهبر بازار است و اولین تولیدکننده فوم دستشویی و مایعات دستشویی کرمی به عنوان نسل جدید مایعات دستشویی می باشد. همچنین برند اوه در بازار داخلی شامپو و مایعات ظرفشویی نیز سهم عمده ای از بازار داخلی را در اختیار قرار دارد.
این برند در ابتدا کار خود را با تولید شامپو بچه، مایع دستشویی و مایع ظرفشویی آغاز کرده و سپس شروع به تکمیل سبد محصولات خود نمود. هم اینک سبد محصولات پاکشو با برند اوه شامل انواع شامپوها، نرم کننده موی سر، انواع مایعات دستشویی، فوم دستشویی، انواع شامپو بدن و همچنین مایعات ظرفشویی می باشد.

برند مرسی در سال ۱۳۸۹ در شرکت صنایع سلولزی ماریناسان متولد و توسط شرکت گلپخش اول به بازار مصرف عرضه شد. محصولات مرسی توانستند کیفیتی فوق العاده را در محصولات پوشک کامل کودک و خود ارائه دهند. این کیفیت فوق العاده با استفاده از مواد اولیه درجه یک و نو آوری در امر تولید به دست آمد. در سال ۱۳۹۰ با ورود دستمال کاغذی جعبه ای سبد محصول این برند کامل ترشد.

گلدنت، یکی از برندهای متعلق به گروه محصولات بهداشت دهان و دندان شرکت پاکشو است. برند گلدنت از بدو ظهورش سعی نموده ابتدا نیازهای مصرف کنندگانش را شناسایی و سپس با تمرکز بر فعالیت های تحقیق و توسعه، محصولی مطابق با آن نیازها را روانه بازار نماید. گلدنت، بهبود و پیشرفت مستمر، تلاش برای ارتقا رضایت مصرف کنندگان و ایجاد ارزش برای آنان را هدف خود قرار داده و با در نظر گرفتن کلیه گروه های سنی سعی داشته است محصولی مطابق با نیازهای آنان روانه بازار نماید.

یش از یک دهه حضور در صنعت کشور با نام «گروه صنعتی گلرنگ»
پیشتازی در صنایع شوینده، آرایشی، بهداشتی و غذایی
بهره برداری و ساخت بزرگترین مجتمع سینمایی کشور با ۱۴ سالن
ارائه بیش از ۴۰ برند
نوآوری در تولید محصولاتی چون مایعات لباسشویی سفیدشوی، فوم دستشویی، شامپو کرمی، مایع دستشویی کرمی و مانند آن ها
فعالیت در بیش از ۱۰ حوزه کسب و کار با تولید نزدیک به ٦٠ گروه محصول
سرمایه گذاری با ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال در راستای تجهیز و توسعه آزمایشگاه ها
جذب و استخدام بیش از ۱٠٠٠ نفر همکار در سال ۱۳۹۴
فعالیت بیش از ۱۳۰۰۰ نفر همکار در سطوح مختلف کاری
برخورداری از ۸ شرکت توزیع کننده عمومی و تخصصی با پوشش نزدیک به ۱۵۰ شعبه
حضور و فروش محصولات بیش از ۱۰۰۰شهر جهان
گلرنگ در یک نگاه

ماموریت
ارایه محصولات و خدمات با کیفیت و ارزش برتر با تکیه بر کارکنان باانگیزه و نوآور که باعث بهبود زندگی مشتریان و مصرف کنندگان ملی و بین المللی و ارتقا سطح رفاه کارکنان شده؛ به گونه ای که همگان ما را با رشد پایدار، رهبری بازار، برندهای قابل اعتماد و تعهد به ارزش های اخلاقی و مسئولیت های اجتماعی بشناسند.
از اینکه جامعه، ما را به عنوان شرکتی معتبر، استقبال کننده از تغییر و تحول، چابک، پویا، کارآفرین و ارزش گذار به حقوق اجتماعی می شناسد به خود می بالیم و به راه دراز باقیمانده و مسئولیت های سنگین خود نیز واقفیم.

چشم انداز
ورود به فهرست 500 شرکت برتر جهان در سال 1404 با تکیه بر:
– برندهای شناخته شده در سطح جهانی
– خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی و ارایه محصولات و خدمات متمایز با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای تبدیل شدن به تحسین برانگیزترین شرکت ایرانی
– اشتغال زایی پایا و پویا.
ماموریت و چشم انداز


تعداد صفحات : 16 | فرمت فایل : pptx

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود