تارا فایل

پاورپوینت مدیریت هتل های هایت


مدیریت واحدهای خدمات اردیبهشت 1393
1
هتل های هایت

هتل های هایت

2
هتل های هایت

تصاویری از هتل هایت های ایران
3
هتل های هایت

سخن گفتن از شرکت غول پیکر و عظیمی همچون هایت که از نخستین شرکت های موفق در صنعت هتلداری است و نیز در بازار رقابتی صنعت هتلداری دنیا اینچنین پیشتاز است کاری است بسیار دشوار، چرا که چنین شرکتی که در تمامی فعالیت های خود نهایت دقت و ریز بینی را لحاظ می کند تا رضایت میهمانان و نیز پرسنل بسیار مجرب خود را فراهم آورد نیاز به دقت و نکته بینی دو چندان دارد

مقدمه
4
هتل های هایت

هایت یک نام تجاری برای هتل های شرکت جهانی هایت است که املاک و دارایی های زیادی را اداره می کند. هایت بخشی از گروه مارمون (Marmon) است که به خانواده پریتزکر (Pritzker) تعلق دارد. ریاست هیئت مدیره کنونی شرکت هایت که مدیریت هایت را نیز برعهده دارد آقای Mark S.Hoplamazian است که این سمت را در 28 نوآمبر 2006 بدست آورده است. دفتر مرکزی هایت (Hyatt Center) یک برج اداری شیک و بسیار زیبا در شیکاگو است که کار ساخت آن در سال 2005 به پایان رسید.

هایت
5
هتل های هایت

این شرکت در زمان پهلوی در شهرهای ایران همچون چالوس، مشهد، و تهران هتل هایی داشت که در زمان انقلاب سال ۱۳۵۷ در میان موارد ذکر دعاوی آمریکا علیه ایران مطرح گردید. هتل پارسیان آزادی خزر (هتل هایت سابق) در نمک آبرود چالوس و هتل پارسیان آزادی تهران (هتل هایت سابق) در شمال تهران از جمله این هتل ها بودند که درحال حاضر متعلق به بنیاد مستضعفان هستند.

هایت در ایران
6
هتل های هایت

زنجیره ی هتل های هایت از فرودگاه لس آنجلس و هایت هاوس(Hyatt House) شروع به کار کرد.این هتل اولین هتل دنیاست که در بیرون محوطه ی یک فرودگاه ساخته شده است. مالکان اولیه هایت هاوس Hyatt R. von Dehn و Jack D. Crouch بودند
مالکان اولیه
7
هتل های هایت

در یکی از روزهای سپتامبر سال 1957 که Jay Pritzker ، در کافی شاپ (Fat Eddie's)هتل فرودگاه بین المللی لس آنجلس در حال نوشیدن قهوه بود و برای رسیدن زمان پروازش به انتظار نشسته بود متوجه شلوغی غیر عادی هتل شد. پریتزکر که ظرف شش سال اخیر یک شرکت چوب بری و چندین شرکت دیگر خریده بود خبردار شد که هتل برای فروش گذاشته شده است. پریتزکر پیش خود فکر کرد که تاجری مانند او نیاز دارد که در یک هتل کنار فرودگاه اقامت کند بنابراین پیشنهاد خود برای خرید هتل را به مبلغ 202 میلیون دلار بر روی دستمال سفره نوشت و به این ترتیب هایت هاوس که به نام مالک آن Hyatt Von Dehn به این نام نامیده شده بود در 27 سپتامبر سال 1957 به آقای پریتزکر فروخته شد
روز تاریخی
8
هتل های هایت

پریتزکر پیش خود فکر کرد که تاجری مانند او نیاز دارد که در یک هتل کنار فرودگاه اقامت کند بنابراین پیشنهاد خود برای خرید هتل را به مبلغ 2.2 میلیون دلار بر روی دستمال سفره نوشت و به این ترتیب هایت هاوس که به نام مالک آن Hyatt Von Dehn به این نام نامیده شده بود در 27 سپتامبر سال 1957 به آقای پریتزکر فروخته شد
روزتاریخی
9
هتل های هایت

Crouch و Pritzker تا سال 1965 شریک ماندند و هتلهای فرودگاهی را در چندین شهر از جمله سان فرانسیسکو ، سیاتل و سان خوزه افتتاح کردند. Crouch پس از مدتی از هایت کناره گیری کرد تا فعالیت های هتلی دیگری را دنبال کند در حالی که Pritzker و برادر جوانش به اداره کردن هایت ادامه دادند.

جدایی دوشریک
10
هتل های هایت

 درسال 1967، افتتاح اولین هتل جهانی آتریوم بنام Hyatt Regency Atlanta ، نام هایت را به شهرت جهانی رساند. هتل با 21 طبقه و لابی زیبا و تمایز چشگیر معماری آن با دیگر هتل های محلی مسیر صنعت خدمات اقامتی را دگرگون کرد.چالش بزرگ پیش روی معماران هتل های دیگر ، از بین بردن فضاهای بزرگ نبود بلکه ایجاد فضاهای عمومی وسیع و مجلل بود

شهرت جهانی
11
هتل های هایت

(آتریوم نوع خاصی از معماری در ساختمان است. بلند ترین برج ساخته شده با این نوع معماری برج العربی دبی Burj Al Arab می باشد.)

شهرت جهانی
12
هتل های هایت

Burj Al Arab
13
هتل های هایت

هایت هتل های لوکسی را اداره می کند که امکانات اختصاصی برای همایش ها و سرویس های ویژه برای مسافران تجاری دارند.این هتل ها عموما در پایتخت ها، شهرهای بزرگ، فرودگاهها ومکان هایی که دارای چشمه های طبیعی هستند، قرار دارند.
موقعیت جغرافیایی
14
هتل های هایت

در بسیاری از شهر ها، هتل ها و اقامت گاههای هایت سهم چشمگیری را در رشد جمعیت و تجارت منطقه برعهده داشته اند.
با احتساب هتل های جدیدی که در حال ساخت هستند، شرکت هایت بیش از 20 هزار فرصت شغلی را در سراسر جهان ایجاد خواهد کرد

موقعیت جغرافیایی
15
هتل های هایت

در دسامبر سال 2004 هایت اعلام کرد که سوییت های Ameri را خریداری کرده است. Ameri Suite بعد ها توسط هایت به Hyatt Place تغییر نام تجاری داد.
یک سال بعد و در دسامبر سال 2005، هایت اعلام داشت که برای خرید هتلهای Summerfield Suites با شرکت Blackstone وارد مذاکره شده است.

خرید دیگر هتل ها
16
هتل های هایت

سوییت های سامرفیلد ، سوییت های کاملا مجهز 1 و 2 خوابه ، شامل باربکیو بیرونی، فروشگاه 24 ساعته، ویدیو کلوپ، خشکشویی و امکانات تفریحی هستند. این سوییت ها برای اقامت های طولانی و سفر های گروهی در نظر گرفته شده اند. در حال حاضر 21 سوییت سامرفیلد در سراسر ایالات متحده وجود دارد که شامل شهر ها و ایالت های آریزونا، کالیفرنیا، کلرادو، فلوریدا، ماساچوست، مریلند، کارولینای شمالی، نیوجرسی، نیویورک، پنسیلوانیا و تگزاس است.

خرید دیگر هتل ها
17
هتل های هایت

هتل های با نام تجاری Hyatt Regency® hotel، به عنوان هسته ی اصلی نام های تجاری هتل ها و اقامتگاه های هایت محسوب می شوند.
هتل های با نام تجاری Hyatt Regency® hotel
18
هتل های هایت

لابی و اتاقهای این هتل ها بگونه ای طراحی شده اند که منعکس کننده ی فرهنگ بومی باشند، رستوران ها و فروشگاه های غذا و نوشیدنی کاملا جدید و ابتکاری هستند، تکنولوژی استثنایی ، امکانات برای نشست ها و سمینار هاو تجهیزات تناسب اندام در این هتل ها به نحو مطلوب در نظر گرفته شده است.
هتل های با نام تجاری Hyatt Regency® hotel
19
هتل های هایت

نام های تجاری Grand Hyatt® و Park Hyatt® در سال 1980 معرفی شدند تا خدمات متفاوت و گوناگون هتل ها و اقامت گاههای هایت را هر چه بیشتر به جهان بشناسانند.
هتل های Grand Hyatt® مکان کاملا مناسبی برای مسافران تجاری و نیز همایش ها و نشست های بسیار بزرگ بشمار می آیند.

نام های تجاری Grand Hyatt® و Park Hyatt®
20
هتل های هایت

این هتل های باشکوه ویژگی های خاصی را در بر دارند از جمله تلفیق هنر و تکنولوژی ، امکانات بسیار وسیع و سطح بالا برای امور تجاری و فراغت ، امکاناتی با استاندارد های جهانی برای کنفرانس ها و جشن ها. در این هتل ها همچنین برنامه های کاملا اختصاصی مهیا شده تا میهمانان تجاری را ازدیگر میهمانان متمایز سازد.

نام تجاری Grand Hyatt
21
هتل های هایت

هتل های Park Hyatt® کوچکترین و در عین حال مجلل ترین هتل های شرکت هایت هستند که طراحی شده اند تا به مسافران انفرادی که به دنبال آرامش و سرویس های ویژه و مجلل هتل های کوچک اروپا هستند، خدمات منحصر بفردی را ارائه کنند. علاوه بر استفاده ی کاملا استادانه از هنر و تکنولوژی ، هتل های Park Hyatt® امکانات متمایزی را در زمینه ی غذا و نوشیدنی، مکان سر شار از آرامش و سرویس کاملا اختصاصی ارائه می کنند
نام تجاری Park Hyatt
22
هتل های هایت

در آوریل سال 2007 هایت نام تجاری جهانی مجلل خود ، به نام Andaz را معرفی کرد. کلمه انداز به معنی سلیقه شخصی است. علاوه بر تمرکزی که بر روی استقلال و سلایق شخصی افراد شده است، این نام تجاری جدید ، محیط کاملا جذابی را در اختیار می گذارد که با طراحی اغوا کننده و ابتکاری، اصالت محل، سرویس ها و زیبایی هایی که با ظرافت و دقت بالا مورد توجه قرار می گیرند، متمایز شده است. فعلا تنها در لندن و نیویورک هتل هایی با این نام تجاری جدید وجود دارد.
ANDAZ
23
هتل های هایت

هتل های Hyatt Place مفهوم جدیدی در صنعت هتل داری را از لحاظ سطح خدمات و امکانات ایجاد کرده است. Hyatt Place نوع جدیدی از هتل است که نوآوری، تکنولوژی و طراحی جدید و مدرن را در کنار زیبایی ها و فرهنگ بومی به تصویر می کشد.
تفاوت عمده ی Hyatt Place در ارائه ی چندین سرویس منحصر به فرد در زمینه ی تکنولوژی است. در این هتل ها اتصال اینترنت پرسرعت بی سیم در تمام نقاط هتل فراهم است.

Hyatt Place™یک برند متفاوت
24
هتل های هایت

تمام اتاق ها تلویزیون HDTV 42 اینچ ، میز کار، اتاق 2 خوابه دارند.میهمانان می توانند به آسانی لپ تاپ، DVD پلیر، Mp3 پلیر و سایر وسایل الکترونیکی خود را به تلویزیون های پلاسمای داخل اتاق متصل نمایند. درهمه ی اتاق ها از تخت خواب با نام تجاری (Brand) شاخص هایت یعنیHyatt Grand Bed™, استفاده شده است. در فضایی جدای فضای خواب سوفای نرم و راحتی در مقابل تلویزیون پلاسما قرار دارد.

Hyatt Place™یک برند متفاوت
25
هتل های هایت

گالری موجود در این هتل فضایی زیباست که دکوراسیون معاصر و معماری متمایز، مبلمان شیک و مطابق مد روز را با هم تلفیق می کند تا فضایی صمیمی را بوجود آورد. این گالری محیط گرم و وسیعی است که به یک کیوسک پذیرش، کافی شاپ وبار خودمانی مجهز است. همچنین تلویزیون، اتاق IT که به کامپیوترعمومی و مجهز به اینترنت پرسرعت رایگان و پرینتر در این گالری قرار دارد.
Hyatt Place™یک برند متفاوت
26
ه
هتل های هایت

میهمانان هتل می توانند با خرید کوپن از صبحانه با قهوه ی مخصوص Starbucks® استفاده کنند و یا از صبحانه ی کنتینانتال هتل بصورت رایگان استفاده نمایند.Hyatt Place انواع مختلفی از قهوه های تازه، ساندویچ، سوپ، پیتزا و سالادها را ارائه می کند که میهمانان می توانند بصورت 24 ساعته در تمام ایام هفته ، آنها را از طریق منویی که در صفحه نمایش لمسی آشپزخانه اتاق قراردارد، سفارش دهند.

Hyatt Place™یک برند متفاوت
27
هتل های هایت

رویکرد بی سابقه ی سرویس غذایی این هتل ها شامل یک مرکز غذایی است که پول نقد دریافت نمی کند (cashless food center) بلکه مجهز به یک کیوسک با صفحه ی لمسی است که با کشیدن کارت اتاق کار می کند که به میهمانان اجازه می دهد تا با کلید اتاقشان ، صورتحساب غذا را در فولیوی اتاق شارژ کنند.

Hyatt Place™یک برند متفاوت
28
هتل های هایت

مرکز تناسب اندام هتل که 24 ساعته در تمام هفته باز است بصورت رایگان آخرین تجهیزات تناسب اندام را در اختیار میهمانان قرار میدهد. این تجهیزات دارای یک صفحه لمسی پیشرفته هستند و در زمانی که میهمانان در حال تمرین هستند ،می توانندبرنامه های تلویزیونی مورد علاقه ی خود را در آن مشاهده نمایند.

Hyatt Place™یک برند متفاوت
29
هتل های هایت

برای برگزاری نشست ها و همایش ها علاوه برامکانات کامل صوتی و تصویری و عرضه ی پیشنهادات ابتکاری برای غذا و نوشیدنی ، برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده است تا این نشست ها به بهترین شکل ممکن برگزار شوند. Hyatt Place برنامه های مفصل و گسترده ایی را برای نشست های تجاری، رویداد های مهم در شرکت ها ، فعالیت های خصوصی ترتیب داده است. همچنین قیمت های اختصاصی برای میهمانان تور ها و سفرهای گروهی در نظر گرفته شده است که شامل 10% کمیسیون برای نماینده های رزروهای گروهی شامل 10 نفر یا بالاتر است.
Hyatt Place™یک برند متفاوت
30
هتل های هایت

همچنین قیمت های اختصاصی برای میهمانان تور ها و سفرهای گروهی در نظر گرفته شده است که شامل 10% کمیسیون برای نماینده های رزروهای گروهی شامل 10 نفر یا بالاتر است.

هم اکنون بیش از 100 هتل با نام تجاری Hyatt Place در دنیا وجود دارد که می توان اقامت در نوع جدیدی از هتل ها را در آن ها تجربه کرد.

Hyatt Place™یک برند متفاوت
31
هتل های هایت

ازتوجه شما سپاسگزارم
32
هتل های هایت


تعداد صفحات : 32 | فرمت فایل : pptx

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود