موضوع : پروژه راه اندازی باشگاه مشتریان بانک ملت
باشگاه مشتریان بانک ملت
باشگاه مشتریان بانک ملت، یک محیط پویا و صمیمی است که تلاش دارد از طریق آن، شما را در کنارخود داشته و ضمن خلق مزیت هایی علاوه بر خدمات متعارف بانکی، جدیدترین طرحها را به شما معرفی کند . بانک ملت در کنار کوشش همیشگی، با عزمی راسخ در تلاش است تا با به کارگیری دانش و تخصص تمامی بخش های مختلف بانک و با تکیه بر جدید ترین تکنولوژی ها و متد های کاری به بالاترین سطح عملکرد و کیفیت خدمات دست یابد. نام ملت که برگرفته از نام غرورآفرین ملت بزرگ ایران است رسالت سنگینی را بر دوش خود نهاده تا ثابت قدم و پایدار در ارائه خدمات ویژه به شما همت گماشته و پس از شناخت دقیق و عمیق خواسته هایتان، حصول به آن را به عنوان وظیفه اصلی خود، در راس امور قرار دهد.
تاریخ افتتاح باشگاه مشتریان بانک ملت : 1389/09/01
مجری پروژه : شرکت فناپ
اهداف باشگاه مشتریان بانک ملت : 1- ایجاد و خلق یک تجربه عالی و متمایز برای مشتریان 2- توسعه و خلق محصولات و خدمات جدید از طریق شناسایی خواسته ها و نیازهای مشتریان 3- ایجاد ارتباطی دوسویه و تعاملی مستقیم با مشتریان 4- ارائه پاسخی شایسته در مقابل اعتماد مشتریان گرامی به بانک ملت 5- فرهنگ سازی و توسعه استفاده از خدمات الکترونیکی بانک ملت
نمونه ای از ساختار شکست کار
پروژه راه اندازی باشگاه مشتریان بانک ملت
سایت
مرکز تماس
تبلیغات
رتبه بندی اعضا
خدمات شهر کتاب
خدمات فرودگاه
خدمات بیمه
خدمات بانکی
کارت عضویت
طراحی بسته خدمات پیشنهادی
تصویب خدمات ویژه بانکی
آموزش رابطین
عقد قرار داد با بانک جهت ارائه خدمات فوق به اعضا
ابلاغ آیین نامه های اجرایی
تعیین رابطین باشگاه در شعب
تعیین مسئولین اجرایی
تدوین آیین نامه های اجرایی
نمونه ای از رابطه بین فعالیت ها
برای تهیه ی کارت عضویت باشگاه فعالیت ها به صورت زیر است :
شبکه برداری
6
0
3
1
7
4
5
2
A
A
F
E
D
B
G
C
13
2
52
7
5
10
1
شبکه برداری
محاسبه مسیر بحرانی
0
1
3
4
5
6
7
2
A
B
D
E
F
G
C
13
2
52
7
5
10
1
0
0
89
79
74
67
15
13
1
89
79
74
67
15
13
15
نمونه ای از گانت
شرح فعالیت
رتبه بندی اعضا
جولای
ژوئن
آوگست
تهیه موتور محاسبه و امتیازدهی
گرفتن اطلاعات مشتریان
تصویب فرمول و فرآیند و مرزها و سطوح
تصویب فرمول و فرآیند امتیازدهی
پیشنهاد فرمول و فرآیند کسب و مصرف و انقضای امتیازات اعتباری اعضا
گرفتن اطلاعات سهامداران
گرفتن اطلاعات کارکنان
شبیه سازی فرمول و فرآیند و پیشنهاد سطوح امتیازی برای دسته بندی مشتریان
محاسبه نهایی و امتیازدهی اعضا به عنوان شرایط اولیه
سپتامبر
اکتبر
ساختار سازمانی
مدیر باشگاه
مسئول اجرائی
مسئول تحیقاتی
معاون اجرائی
معاون تحقیقاتی
کارپرداز
شرکت فناپ
نمودار پیشرفت زمانی
پایان