تارا فایل

پاورپوینت معاونت اداری و مالی گزارش عملکرد یکساله


دانشگاه شهید چمران اهواز
معاونت اداری و مالی

گزارش عملکرد یکساله

خلاصه فعالیت دفتر طرح و برنامه در سال 85
1 – انجام اصلاحیه بودجه تفصیلی سال 85 :
باعنایت به ابلاغ مبلغ 30 میلیارد ریال از محل متمم قانون بودجه سال 85 به منظور تامین کسری اعتبارات و همچنین افزایش درآمد اختصاصی و لزوم درج آنها در بودجه تفصیلی ، نسبت به انجام اصلاحات در بودجه تفصیلی اقدام خواهد شد .
2- تهیه و تنظیم دستور جلسات و صورتجلسات کمیسیون و هیات امناء :
با توجه به ضرورت مطرح شدن موارد متعدد درکمیسیون و هیات امناء به منظور اجرای آنها ضمن هماهنگی با واحدهای مختلف و همچنین واحدهای اقماری مستقل شده نسبت به تنظیم صورتجلسات اقدام خواهد شد .
3- برگزاری جلسات تفاهم بودجه :
با توجه به ابلاغ اعتبارات دانشگاه این دفتر با هماهنگی معاونت محترم اداری و مالی نسبت به برگزاری جلسات تفاهم بودجه با کلیه واحدها بمنظور مشخص نمودن سهم هر واحد بر اساس اعتبارات ابلاغی اقدام و در چارچوب تفاهم جلسات مذکور نسبت به توزیع اعتبار اقدام نمود .

خلاصه فعالیت دفتر طرح و برنامه در سال 85
4 – ابلاغ تخصیص های جاری به واحدهای تابعه در سه ماهه اول ، دوم ، سوم ، چهارم :
تخصیص های ابلاغی به واحدهای تابعه و در چارچوب بودجه تفصیلی و بر اساس شاخص ها و نیازهای واحد تا حد امکان نسبت به توزیع مناسب منابع موجود اقدام خواهد شد تا بتوان حداکثر بهره وری از امکانات موجود انجام پذیرد .
5 – تهیه و تنظیم بودجه تفصیلی سال 86 :
در قالب فرمها و دستورالعمل های وزارتخانه نسبت به تهیه و تنظیم بودجه تفصیلی سال 86 و ارسال آن به وزارتخانه اقدام خواهد شد .
6 – تهیه و تنظیم موافقتنامه های عمرانی :
با عنایت به اینکه مبادله موافقتنامه های عمرانی بایستی از طریق سازمان انجام پذیرد این واحد نسبت به تهیه و تنظیم CD اطلاعات مذکور و ارسال آن جهت تائید و مبادله موافقتنامه به سازمان مدیریت وبرنامه ریزی اقدام می نماید .
7 – ساماندهی درآمد اختصاصی :
به منظور نظارت بیشتر به توزیع درآمد اختصاصی و نحوه مصرف آن با هماهنگی های بعمل آمده هزینه درآمد اختصاصی تنها از طریق تخصیصی که این دفتر ابلاغ می نماید امکان پذیر خواهد بود که این امر می تواند به نحوه هزینه آن و همچنین بالا بردن بهره وری از منابع موجود کمک کند .

خلاصه فعالیت دفتر طرح و برنامه در سال 85
8– برگزاری جلسات هیات اجرایی :
با عنایت به تشکیل هیات اجرائی تشکیلات و امور نیروی انسانی غیر هیات علمی در سال گذشته که بر اساس ابلاغ مصوبه هیات امناء انجام پذیرفت نسبت به برگزاری جلسات جهت انجام وظایف محوله به هیات مذکور از قبیل تغییر ، اصلاح و ایجاد پست ، بررسی و صدور مجوز تبدیل وضعیت کارکنان به رسمی ( آزمایشی ، قطعی ) ، بررسی و تصمیم گیری در مورد درخواست های بازخرید کارکنان و . . . و سایر مواردی مشابه اقدام خواهد شد .
9 – توزیع اعتبارات عمرانی :
با عنایت به ابلاغ اعتبارات عمرانی در قابل دو طرح تامین فضای آموزشی و کمک آموزشی و همچنین خرید تجهیزات و تعمیرات اساسی این واحد با هماهنگی دفتر فنی و بر اساس گزارشهای سالهای قبل نسبت به توزیع اعتبارات تعمیرات اساسی به واحدها و همچنین خرید تجهیزات مورد نیاز آنها اقدام خواهد نمود تا بتوان با امکانات موجود بهترین بهره وری را بدست آورد .
10 – برگزاری دوره های آموزشی :
با عنایت به برگزاری دوره های آموزشی به منظور بالا بردن توان کارکنان و افزایش ضر یب بهره وری این دفتر در قالب پست ها و شرح وظایف هر یک از آنها نسبت به برگزاری دوره های مورد نیاز اقدام خواهد نمود .

عملکرد امور اداری در سال 85

عملکرد امور اداری در سال 85

عملکرد امور اداری در سال 85

عملکرد امور اداری در سال 85

عملکرد امور اداری در سال 85

عملکرد امور اداری در سال 85

عملکرد یک ساله کارگزینی اداری در سال 1385

عملکرد یک ساله کارگزینی اداری در سال 1385
11- ارسال فرم های ضوابط تمدید قرارداد پیمانی به واحد ها
12- ارسال فرم های ارزشیابی کارکنان و کارشناسان و مدیران و سرپرستان به واحد ها
13- پاسخگویی به نامه های ارجاعی
14- صدور حکم تمدید ماموریت (4 نفر)
15- ارائه آمارهای خواسته شده

16- صدور احکام اجرای رای (5 نفر)
17- نامه به واحد ها برای تائید و یا عدم تائید پرسنل پیمانی (استخدامی سال 82 ) جهت رسمی شدن
18- نامه به گزینش برای تائید و یا عدم تائید افراد پیمانی معرفی و تائید شده برای رسمی شدن
19- اجرای بند های صورتجلسات شورای اداری و مالی و کمیته قانون استخدام کشوری
20- ارسال ابلاغ های مختلف و لازم برای پرسنل
21- صدور احکام قطع بهره وری (7 نفر) و برقراری فوق العاده بهره وری (7 نفر)

عملکرد یک ساله کارگزینی اداری در سال 1385
24-تهیه و ارسال فرم بیمه عمر افراد فوتی
25-تهیه گواهی اشتغال به کار (بیش از 50 نفر)
نامه به امور مالی جهت اعطاء پاداش به کارکنان جهت طی 176 ساعت (30نفر)
25- صدور احکام همترازی (6 نفر)
26- نظارت و پیگیری گواهی کار نیروهای تحت پوشش شرکت پیمانکاری
27- پاسخگویی به نامه های درخواستی به نهاد محترم ریاست جمهوری
28- ارسال و معرفی نیروهای قراردادی فوق دیپلم و لیسانس به هسته گزینش و اعلام به واحد های مربوطه جهت مراجعه
29- ارسال نامه های ماموریت، غیبت و کسر کار و … به شرکت خوشنام
30- پیگیری تامین اعتبار و به کارگیری و معرفی افراد به کار گرفته شده زیر نظر شرکت پیمانکاری
31- ارتقاء شغلی کارشناسان به سطح کارشناس ارشد (27 مورد)

گزارش عملکرد سال 85 اداره بازنشستگی و وظیفه
تایید احکام بازنشستگی کارکنان اداری و هیات علمی 64 نفر
تایید احکام حقوق وظیفه وراث 6 نفر
ارسال نامه پاداش کارکنان و اعضای هیات علمی 64 نفر
صدور بیمه عمر و حوادث 64 نفر
صدور نامه عائله مندی و حق اولاد 77 نفر
مکاتبه با تامین اجتماعی جهت سوابق کارکنان 86 نامه
مکاتبه با دوایر دولتی و غیر دولتی به تعداد 92 نامه
تفکیک پرونده های بازنشسته و فوتی دانشگاه از مجتمع رامین 304
صدور تسویه حساب بازنشستگی اداری و هیات علمی جهت 64 نفر
جمع آوری مدارک جهت صدور کارت منزلت بازنشستگان به تعداد 355 نفر
12/12

گزارش عملکرد مدیریت امور اداری دانشگاه 85
– ارتقاء گروه (استحقاقی/امتیازی/تشویقی) کارکنان 70 مورد
– برخورداری از پاداش و تعجیل در ارتقاء گروه 15 مورد
– کنترل کارکرد و رسیدگی به اضافه کاری، مرخصی و غیبت پرسنل تحت پوشش و مکاتبه با پیمانکار و دانشکده ها و مراجع ذیربط
– ثبت و پشتیبانی سیستم رایانه برنامه بیمه تکمیلی به تعداد 1808 نفر
– تهیه و تنظیم گزارش های آماری مورد نیاز واحد ها و مدیران
– صدور احکام تغییر ضریب حقوقی کلیه کارکنان و اعضاء هیات علمی
– ارتقاء کارشناسان به سطح کارشناس (ارشد) موضوع بخشنامه شماره 103669/1802 مورخ 9/6/81 سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور 27 مورد
– تعداد بورسیه داخل جایابی شده 3 مورد
– تعداد اعضاء هیات علمی استفاده کننده از فرصت مطالعاتی 2 مورد
– تعداد اعضاء هیات علمی بازنشسته 1 مورد
– تعداد کادر اداری بازنشسته 62 مورد

گزارش عملکرد اداره خدمات عمومی دانشگاه در سال 85
« فضای سبز »
– ایجاد 29798 متر مربع چمن در اراضی پردیس دانشگاه شامل: اراضی مجاور دانشکده های مهندسی ، اقتصاد، کمربندی دانشکده دامپزشکی ، کتابخانه مرکزی، بلوار مسیر اداره حمل و نقل و مسجد امام خمینی .
– اجرای پروژه زهکشی حد فاصل بانک ملی تا امور دانشجویی به متراژ 92868 .
– اجرای پروژه آبیاری تحت فشار به متراژ 3150 متر ( مجتمع خوابگاهی جهان آراء ، سوله های دانشکده مهندسی ، مهمانسرای دانشگاه ، پشت ایستگاه علوم )
– اجرای دو پروژه نارنجستان در پردیس دانشگاه ( اراضی مجاور اقامتگاه اساتید و اداره تعمیرات و نگهداری ساختمانها، کمربندی دانشکده علوم ) .
– کاشت 3840 اصله انواع نهال درخت ( جامبو، کناکارپوس ، برهان ، تکوما ، نارنج ، انجیر ، انار ، گریپفورت ، پرتقال ، نارنگی ).
-ایجاد گل کاری به مقدار 80000 متر مربع .
– روتیواتور و شخم و دیسک بیش از 20 هکتار از اراضی دانشگاه .
– خرید 4 کیلو بذر گل ( بنفشه، میمون، رعنا زیبا، کوکب، ستاره ای ) و کشت آن اطراف سازمان مرکزی .
– خاکریزی و انتقال خاک به امور دانشجویی بیش از 200 سرویس.

گزارش عملکرد اداره خدمات عمومی دانشگاه در سال 85
– حفر چاله جهت کشت انواع نهال به تعداد 4000 حفره.
– احداث ایستگاه پمپاژ با نصب 2 دستگاه الکتروپمپ در مهمانسرای دانشگاه .
– اجرای پروژه آبیاری تحت فشار جهت مهمانسرای دانشگاه و حذف سیستم سنتی آبیاری مکان مذکور .
– اجرای پروژه تامین روشنائی فضای سبز مهمانسرا با استفاده از شبکه زیر زمینی برق رسانی.
– تعمیرات لوله های آب خام شامل تعویض علمک و سه راهی بیش از 150 مورد در پردیس دانشگاه .
– تغییر سیستم آبیاری قدیم محوطه بانک ملی به سیستم جدید.
– انجام پروژه حذف علفهای هرز به متراژ 46000 متر مربع .
-نگهداری بالغ بر چهل هکتار فضای سبز .
« واحد طراحی و رایانه »
– طراحی باغ گیاه شناسی دانشکده علوم و تهیه پوستر و 3D .
– طراحی جداره زمین 12 هکتاری به صورت 3 بعدی .
– تهیه آرشیو CD از بهترین نرم افزارهای فضای سبز .
– تهیه آرشیو و مقالات اینترنتی از فضاهای سبز دنیا ( آسیای شرقی ، اروپا و ایران).

گزارش عملکرد اداره خدمات عمومی دانشگاه در سال 85
– طراحی و اجرای سیستم روشنائی مهمانسرای دانشگاه .
-طراحی و نصب بیش از تابلو علوم رفتاری
– طراحی و نصب تابلو علوم رفتاری ، موزه و سازمان مرکزی .
-عکاسی و تهیه آلبوم کامپیوتری گلهای موجود در دانشگاه .
– طراحی و نظارت و اجرای کانتر ورودی سازمان مرکزی .
– تکمیل اطلاعات پورتال واحد خدمات .
– طراحی و اجراء ورودی مهد کودک .
– طراحی لوگو ، پوستر و آرم هفته پژوهش و فناوری .
– طراحی لوگو ، پوستر و آرم سیستم های اطلاعاتی نوین در مدیریت سازمان.
– انجام مطالعات جهت ایجاد طرح جامع برای فضای سبز و لندسکیپ دانشگاه.

اداره نقلیه
– سرویس دهی جهت گردشهای علمی به خارج از استان 70 سرویس اتوبوس .
– سرویس دهی جهت گردشهای علمی به شهرستانهای مختلف استان 113 سرویس اتوبوس .
– سرویس دهی جهت گردشهای علمی به داخل و حومه شهر 84 سرویس اتوبوس .
– سرویس دهی جهت امتحانات مختلف برگزار شده در دانشگاه 105 سرویس .
– سرویس دهی جهت مراسمات عزاداری در یکسال 155 سرویس .
– سرویس دهی جهت مراسمات جشنها در یکسال 41 مورد .
– سرویس دهی جهت جابه جایی اثاثیه اموالی و غیره در دانشکده ها 105 سرویس .
-سرویس دهی جهت ایاب و ذهاب کارکنان ، اساتید و دانشجویان به صورت روزانه .
– تعمیرات ماشین های سبک و سنگین کلی و جزئی جمعاً 811 مورد .
– تجهیز و خرید لوازم وسائل نقلیه 692 مورد .
– تعداد اتوبوسهای آماده بکار 10 دستگاه قدیمی 5 دستگاه جدید .
– تعداد مینی بوس 6 دستگاه، 3 دستگاه آماده بکار نیاز به دو دستگاه مینی بوس جدید می باشد.
– تعداد خودروهای سبک 21 دستگاه .

اداره تعمیرات و نگهداری ساختمانها
1- برقکاری 1110 گواهی کار
2- بنایی 632 گواهی کار
3- لوله کشی 608 گواهی کار
4- جوشکاری 433 گواهی کار
5- نجاری 76 گواهی کار
جمع کل گواهی انجام شده 2859 گواهی کار
گروه برق :
– تعویض 1507 عدد لامپ مهتابی40 وات،20 وات ، لامپ شمعی، لامپ کم مصرف و گازی در قسمتهای مختلف دانشگاه.
– مونتاژ و نصب تابلو برق 3 فاز موتور پمپ واقع در کنار رودخانه و محوطه دانشکده مهندسی .
– نصب چراغ لاک پشتی 10 دستگاه در کوی استادان .
– نصب لامپ شیلنگی در مسجد کوی استادان 250 متر .
– کابل کشی به متراژ هفتاد متر کابل 5/2 × 2 و 4 × 4 .
– سیم کشی 15 عدد پایه فیوز 25 و 63 آمپر در تابلو برق و کابل کشی به متراژ 26 متر جهت مهد کودک دانشگاه .

اداره تعمیرات و نگهداری ساختمانها
– اجرای سیستم روشنایی اعم از کابل کشی به متراژ 1800 متر کابل 10 × 4 و 6 × 4 و مونتاژ پایه چراغهای کوتاه به تعداد 115 عدد و پایه بلند به تعداد 15 عدد .
– جمع آوری پایه چراغهای لاک پشتی و سیم های هوائی سیستم روشنایی قدیمی .
– تعمیرات و رفع نواقص برق در 146 دستگاه کوی جدید و قدیم و منازل علوم تربیتی و ملی راه .
– تعمیرات و رفع نواقص برق در واحدهای مختلف دانشگاه به تعداد 107 مورد.
– تعویض 259 عدد لامپ شمعی در اقامتگاه.
-تعمیرات و رفع نواقص برقی در مهمانسرای دانشگاه.
– مونتاژ کامل تابلوی اصلی دانشگاه شهید چمران شامل تعویض 81 عدد لامپ مهتابی 40 وات و 86 عدد استارت و 14 عدد
ترانس و 120 متر سیم کشی 5/1 × 1 .
– مونتاژ تابلوی برق اتاق نگهبانی مدارس کوی جدید .
– کابل کشی به متراژ 52 متر جهت نصب لامپ های حبابی دیواری حیاط منزل 111 .
– نظارت بر تعویض کلید برق اصلی تابلوی دانشکده علوم .
– رفع اشکال برق ایرکاندیشن آمفی تاتر و نصب 48 عدد فیوز مینیاتوری تابلوی برق ساختمان شماره 2 مهمانسرا

اداره تعمیرات و نگهداری ساختمانها
– کابل کشی به متراژ 95 متر کابل 10 × 4 جهت راه اندازی برق چهار دستگاه الکتروپمپ فضای سبز ایستگاه پمپاژ آب خام جنب سلف کشاورزی .
– باز کردن 100 عدد قاب مهتابی 20 × 3 و نصب و سیم کشی 100 دستگاه مهتابی 20 × 3 جدید در حوزه ریاست، حوزه مدیریت خدمات و معاونت آموزشی .
– کابل کشی به متراژ 75 متر کابل 6 × 2 و نصب 7 دستگاه مهتابی 2 قلو و تکی 40 وات جهت اتاق استراحت رانندگان.
– سیم کشی به متراژ 150 متر سیم 5/2 × 1 جهت مهتابی های ساختمان شماره یک و نصب 42 عدد پریز توکار و سیم کشی سیم 75 × 2 جهت تلفن .
– مونتاژ و نصب هیجده عدد ریسه رنگی به همراه 40 متر سیم کشی در فلکه دانشجو فلکه مرکزی و درب ورودی شمالی.
گروه بنایی :
– ساخت و احداث 14 عدد سکوی سیمانی در باغ اداره خدمات .
– کنده کاری و تعویض کاسه توالت و شترگلو و لوله کشی لوله فاضلاب از دستشویی تا منهول نانوایی کوی جدید.
– بتون ریزی ردیف صد کوی استادان و نصب وسایل بازی در محوطه کوی استادان.

اداره تعمیرات و نگهداری ساختمانها
– کنده کاری و تعویض 4 عدد کاسه توالت سرویسهای بهداشتی برادران، حوزه نهاد رهبری واقع در سازمان مرکزی .
– تعمیرات بنایی در سه دستگاه از منازل .
– بند کشی دیوار و پنجره و پلاستر کاری اطاقک استراحت رانندگان نقلیه و سیمانکاری کف اتاق و آجر چینی بصورت نما.
– کنده کاری و نصب چهار عدد پایه بمنظور ساخت پارکینگ .
– نصب درب و پنجره جهت انباری ساختمان انتظامات و آجر کاری چهار عدد جا پنجره و پلاستر کاری .
– نظارت بر تعمیرات اساسی منازل 322 و 325 و 329 و 111 کوی جدید استادان .
– آجر چینی دیوار نما و بندکشی به متراژ 5 متر مربع خیابان شقایق کوی استادان.
– نصب 17 عدد سنگ کف 40 × 40 جهت راهروی سازمان مرکزی ( خدمات و مرکز محاسبات )
– تعمیر زیر نرده های دانشگاه از نگهبانی جنب بانک شهر دانشگاهی تا نرده های جنب انبار مرکزی .
– کنده کاری دیوارها و سفید کاری اتاقک نگهبانی مدارس .
– تعمیرات و زیر سازی پیاده رو و سیمانکاری در ردیف 100 کوی محوطه سلف مرکزی ، محوطه مهد کودک و محوطه 4 دستگاه منازل کوی جدید.

اداره تعمیرات و نگهداری ساختمانها
گروه لوله کشی :
– تعویض لوله کشی کامل آب سرد و گرم 5 دستگاه منازل کوی .
– لوله کشی از کنتور آب دو دستگاه منازل .
– دایس زدن 52 عدد لوله 4/3 چهل سانتی 2 سر دایس .
– رفع شکستگی لوله ها و لوله کشی 2/1 در 21 دستگاه منازل کوی جدید و ملی راه و محوطه های عمومی.
– لوله کشی و تعمیرات و تعویض شیر آلات رستوران مهمانسرای دانشگاه و واحدهای مختلف سازمان مرکزی .
– باز و بست آبگرمکن دیواری جهت تعمیر در 9 دستگاه منازل کوی جدید و4 دستگاه در واحدهای مختلف اداری.
– تعویض پمپ آب تصفیه هتل ، مهمانسرا .
– انجام تعمیرات لوله کشی در 189 دستگاه منزل کوی جدید.
– انجام تعمیرات لوله کشی در 141 واحد اداری مختلف دانشگاه .
گروه جوشکاری :
– ساخت و احداث سایبان منزل 17 کوی قدیم و سایبان موتور پمپ مهمانسرا و موتور پمپ سلف کشاورزی و ساخت نصب 8 عدد نرده آهنی در مهمانسرا.

اداره تعمیرات و نگهداری ساختمانها
– ساخت سایبان موتور پمپ های سازمان مرکزی به ابعاد 5 × 5 به همراه آهن کشی و نصب ایرانیت رنگی
– ساخت و احداث پارکینگ به ابعاد 60/3 و ارتفاع 14 متر به طول و 6 متر عرض .
– مونتاژ و نصب قاب مهتابی های ساختمان شماره یک مهمانسرا
– ساخت 16 عدد پایه یکمتری جهت علامت گزاری مسیر فیبر نوری .
– نصب ایرانیت های سایبان منزل 3161 ملی راه .
– ساخت یک باب درب و دو عدد پنجره جهت نگهبانی مهمانسرا.
– ساخت یک عدد لنگه درب و نصب جا کولری جهت ساختمان انتظامات.
– ساخت سه عدد مانع جهت محوطه سازمان مرکزی .
– جوشکاری و رفع نواقص وسایل بازی مهد کودک و کانون فکری.
– بریدن 36 عدد پایه چراغ روشنایی قدیمی مهمانسرا و حمل آن به اداره .
– جوشکاری و نصب تابلوی اداره حراست فیزیکی (انتظامات).
– آهن کشی سقف اتاق رانندگان نقلیه به متراژ 65 متر مربع و ساخت پنجره دایره ای 90 × 90 و بستن رابیتس سقف.
– نصب توری پنجره ها و درها و اضافه کردن پارکینگ و رگلاژ درهای منزل 111 و نرده کشی و نصب ایرانیتهای رنگی.

اداره تعمیرات و نگهداری ساختمانها
– ساخت 5 عدد سبد زباله جهت محوطه کوی قدیم و سلف مرکزی .
– ساخت جا کولری و ساخت یکعدد درب پاچلاقی به ابعاد 2 × 20/8 جهت اطاقک استراحت رانندگان نقلیه.
گروه نجاری :
– نصب پارتیشن به ابعاد 5/3 متر و درب چوبی واقع در واحد بسیج سازمان مرکزی .
– کارهای نجاری مهمانسرا و واحدهای مختلف دانشگاه .
– نصب 14 عدد شیشه اطاقک رانندگان.
– تجهیز انبار اداره تعمیرات به سیستم رایانه ای .
– تهیه و نصب و راه اندازی کانکس تاکسی سرویس جهت بهینه سازی سیستم اداره حمل و نقل دانشگاه و صرفه جوئی در هزینه ها.
نصب دستگاه ساعت کارت زنی در اداره جهت پرسنل اداره.

مهمانسرا
– ایجاد تجهیزات رفاهی در اتاقهای هتل مهمانسرا .
– خریداری و قرار دادن گلدان و گل مصنوعی در داخل اطاقهای هتل و راهروها.
– رنگ آمیزی جداول و پایه های برق محوطه مهمانسرا .
– ترمیم و نصب کابینت های داخل اتاقهای هتل و خرید 7 دستگاه یخچال و 4 دستگاه آبگرمکن مخزنی .
– خریداری و نصب 20 عدد ساعت دیواری جهت اطاقهای هتل و آمفی تاتر و نصب 14 دستگاه محافظ کولر .
– انجام ایزوگام سقف آشپزخانه، سالن غذا خوری، ساختمان شماره 1 مهمانسرا و آمفی تاتر .
– تعمیر پمپ های آب خام و راه اندازی آن .
– اجرای پروژه نصب آنتن ، ویدئو مرکزی و همچنین نصب tvgk در تمامی ساختمانهای مهمانسرا .
– تعمیر اساسی و تجهیز تعداد هشت باب اتاق در ساختمان شماره یک مهمانسرا .
– خریداری و کاشت 150 عدد اصله نهال رز و انواع دیگر .
– چوبکاری ( P.V.C ) اتاق مدیریت رستوران مهمانسرای دانشگاه.
– نصب یکدستگاه آکواریوم در سالن غذا خوری .
– رنگ آمیزی 350 متر مربع سالن غذا خوری.

مهمانسرا
– تجهیز ساختمان مدیریت مهمانسرای دانشگاه بصورت بویژه پذیرایی.
– ترمیم و تجهیز ( کاشی کاری ، سفید کاری سقف و … ) اطاق کارگران رستوران .
– خریداری سیستم صوتی و پخش جهت سالن غذاخوری .
– خریداری سیستم صوتی و پخش همراه با میز جلسه و دو عدد پرچم جمهوری اسلامی جهت آمفی تاتر .
– راه اندازی زمینها و سالن ورزشی جهت اساتید ساکن در مهمانسرای دانشگاه.
– اجرای بیش از 20 مورد سیمنار در سالن آمفی تاتر.
– پذیرائی روزانه و سرویس دهی .

مهد کودک
– تهیه و تدوین برنامه های آموزشی نونهالان که به صورت روزانه در مهد کودک آموزش داده می شود.
– آموزش مفاهیم ریاضی که بصورت مفهومی در خور فهم کودکان هر گروه سنی در این زمینه مربیان آموزش می دهند.
– آموزش علوم تجربی جهت پرورش مهارت های زندکی و کسب تجارب تازه و نو .
– آموزش مفاهیم دینی در ارتباط با شناسایی زندگان ائمه و بزرگان دینی.
– برگزاری جشن های مذهبی و ملی به مناسبت های خاص.
– اجرای برنامه خاص مراسم احیاء و تاسوعا و عاشورا و آشنا کردن آنها با فلسفه وجودی امام حسین .
– اجرای گروههای سرود و آموزش سرودهای کودکانه به نونهالان.
– آموزش قرآن و خواندن سوره هایی از قرآن.
– اجرای طرح نماز در مهد کودک برای آشنا شدن کودکان به انجام فرائص دینی و واجبات.
– پرورش خلاقیت و شکوفا کردن استعدادهای ذاتی کودکان.
– تدارک دیدن گردش های علمی به منظور آشنا کردن کودکان با محیط اطراف.
– آموزش نوشتن که جهت هماهنگ کردن حرکات دست و چشم می باشد و در این کار ماهیچه های دست کودکان تقویت می شوند.

مهد کودک
– برگزاری مراسم به مناسبت روز جهانی کودک ، روز هوای پاک و سفره هفت سین و غیره … .
– شرکت کودکان در برنامه های جشن به مناسبت دهه مبارک فجر.
– ایجاد فضای سبز مناسب جهت استفاده کودکان در مهد کودک .
– انجام بازیهای فردی و گروهی در مهد کودک جهت رشد عاطفی ، اجتماعی و جسمانی کودکان.
– نگهداری و مراقبت و آموزش به کودکان گروه سنی بخش شیر و ارائه خدمات به آنان.
– برگزاری مسابقات مختلف در مهد کودک از جمله مسابقه بادبادک پرانی ، دو و غیره … در مهد کودک.
– آموزش کارهای دستی مختلف توسط مربیان به کودکان.
– آموزش علوم اجتماعی ، ایمنی و تربیتی .
– اجرای نمایش های کودکانه در مهد کودک توسط کودکان و آموزش آنها توسط مربیان.
– اجرای نمایش های عروسکی .
– بیمه کردن کودکان مهد کودک در سال 85 .
– تهیه و خرید تعدادی کامپیوتر جهت استفاده کودکان در مهد کودک .
– خرید دستگاه ویدئو CD و تلویزیون جهت نمایش برنامه های آموزشی و … به منظور بالا بردن سطح آگاهی و ایجاد نشاط برای کودکان و نونهالان .
– برگزاری مراسم دعای صبحگاهی و ورزش با نمایش CD در مهد کودک بصورت روزانه.

اداره خدمات و تدارکات
– انجام تنظیفات قسمتهای ساختمان مرکزی اعم از اطاقها و راهروها و جمع آوری زباله های موجود و حمل آن در محل مشخص شده بصورت روزانه ( 14 نفر ) .
– نظافت محوطه عمومی شهر دانشگاهی توسط دو نفر بصورت روزانه .
– خرید یکدستگاه کف شوی جهت ساختمان مرکزی .
– تامین نیروی انسانی جهت برگزاری مراسمات و همایش های دانشگاه ( در بعضی از مراسمات و همایش ها بصورت 24 ساعته ) .
– تامین نیرو جهت حمل وسایل خریداری شده به واحدهای مورد نظر و یا جابجایی هائی که بعضاً در قسمتهای مختلف دانشگاه انجام می گیرد.
– خریدهای ادارات نقلیه، تاسیسات، مهدکودک ، قسمتهای از واحدهای سازمان مرکزی .
– هماهنگی جهت تهیه اتوبوس های گردش علمی دانشجویان حدوداً 60 مورد .

شهرداری کوی استادان
– پیگیری و ترمیم شکستگی لوله اصلی آب خام خیابان اصلی کوی که این مسئله باعث شده بود تا نیمی از فضای سبز کوی بی آب بماند.
– پیگیری قطع برق نیمی از کوی استادان در یکی از روزهای تعطیل سال (13 فروردین 85 ) تا حصول نتیجه از طریق مراجعه و تماس با سازمانهای ذی ربط .
– پیگیری و گزارش شتگستی آب تصفیه 4 اینچ در خیابان یاس کوی استادان و حصول نتیجه تا پاسی از شب و همچنین پیگیری شکستگی های مکرر لوله آب تصفیه بسیاری از منازل از طریق آب و فاضلاب تا حصول نتیجه.
– پیگیری نقطه نظرات اهالی محترم کوی استادان و رفع مشکلات آنها در حد توان دستگاه و شرایط موجود.
– نظارت کلی بر کار پیمانکار نظافت کوی استادان و همچنین نظارت بر نحوه و کیفیت نان نانوایی کوی استادان و دادن چندین تذکر شفاهی در مورد رعایت حقوق اساتید محترم و خانواده ایشان.
-پیگیری و مراجعه به شهرداری منطقه چهار در رابطه با هرس درختان خشک و همچنین مراجعه به مرکز بهداشت غرب اهواز و رایزنی با آقای مهندس شریفی ریاست محترم مرکز بهداشت غرب اهواز در مورد چگونگی جمع آوری سگ های ولگرد در کوی استادان .
– پیگیری و دایر نمودن یک خط ثابت از طریق شرکت مخابرات جهت منزل ریاست محترم دانشگاه و مراجعه و ثبت نام خط دوم جهت منزل مذکور.

اداره امور منازل
– تهیه لیست اعضاء هیئت علمی واجد الشرایط دریافت حق مسکن در یکسال و ارسال آن به امور اداری دانشگاه .
– دریافت قبوض آب، برق، گاز، تلفن و تنظیم اسناد و ارائه چک به سازمانهای مربوطه.
پیگیری و مشخص نمودن میزان بدهی آب و برق و تلفن و گاز کلیه واحدهای مختلف دانشگاه تا حصول نتیجه نهائی و پرداخت حدود 90% از میزان بدهی و باز پرداخت آن به سازمانها.
– تحویل و تحول 6 واحد از منازل کوی استادان که طی صورتجلسه های موجود در اداره امور منازل خدمات عمومی .
– مشخص نمودن میزان اجاره بهاء منازل دانشگاه با توجه به میزان مدت زمان سکونت و متراژ و ارسال آن بطور ماهیانه به امور مالی جهت کسر از حقوق افراد ذینفع.
– تفکیک و ارسال 400 فقره قبوض تلفن ( اساتید، واحدها ، حوزه مدیریت ، محاسبات، خدمات عمومی ).
تهیه لیست مکالمات تلفن ( پرینت ) از طریق شرکت مخابرات استان .

اداره امور منازل
– بررسی کلیه پرونده های منازل سازمانی و مشخص نمودن عدم پرداخت ما به التفاوتهای ودیعه مسکن اساتید و ارسال اسامی به همراه بدهی آنها به امور مالی به منظور کسر از حقوق افراد و واریز نمودن مبالغ به حساب 90111 بابت ودیعه مسکن.
– ثبت کلیه سوابق پرونده های منازل و اشتراک های آب، برق، گاز و تلفن دانشگاه در کامپیوتر امور منازل
– جابجایی تعدادی از خطوط دانشگاه از منازل کوی استادان به مرکز تلفن بنا به درخواست خود ساکنین .
– پیگیری های مستمر تا حصول نتیجه در رابطه با شکستگیهای ناگهانی لوله های اصلی آب در پردیس دانشگاه .

انبار مرکزی
– صدور قبض انبار واحدهای مختلف دانشگاه به صورت دستی از فروردین 85 لغایت شهریور 430 فقره و 1280 فقره قبض انبار به صورت کامپیوتری صادر شده که جمعاً تعداد 1710 فقره قبض رسید انبار در سال 85 را تشکیل می دهد.
– ورود کالا توسط کارپردازان دانشگاه و خروج و ترخیص کالا توسط انبار مرکزی .
– تامین نیازهای روزمره واحدهای مستقر در سازمان مرکزی.
– رایانه ای شدن سیستم انبار مرکزی که کلیه ورودها ، خروجها ، خریدها ، درخواستها ، آخرین صورت وضعیت های موجودی و تهیه گزارش های خرید واحدها، به صورت روز شمار می باشد.
– همکاری با 47 واحد مستقر در دانشگاه جهت صدور قبض انبار و تحویل کالا .

عملکرد دفتر فنی و طرحهای عمرانی در سال 85
1- پرداخت هزینه تعمیر منازل کوی به ساکنین بر اساس توافق حاصله
2- انجام تعمیرات اساسی
3الف: در بخش فضاهای آموزشی
ب: در بخش فضاهای کمک آموزشی
ج: تعمیرات اساسی موتورخانه ها با توجه به قدمت تجهیزات موجود
3- تکمیل سالن چندمنظوره (نفت)
4- تکمیل سالن ورزشی مجتمع خوابگاهی
5- تکمیل و راه اندازی استخر سرپوشیده
6- تکمیل آمفی تئاتر دانشکده اقتصاد
7- تکمیل و راه اندازی دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر
8- برگزاری مناقصه و شروع عملیات اجرایی دانشکده دامپزشکی
9- تکمیل خوابگاه 400 نفری
10- ادامه عملیات احداث دانشکده ادبیات و علوم انسانی
11- تکمیل توسعه بخش GIS

عملکرد دفتر فنی و طرحهای عمرانی در سال 85
12- تکمیل توسعه بخش علوم زمینی
13- تکمیل دیوار دانشکده هنر شوشتر
14- تکمیل جاده های دسترسی منازل و خوابگاههای دانشکده منابع طبیعی بهبهان
15- کمک به تکمیل دانشکده مهندسی بهبهان
16- کمک و همکاری جهت فروش دو واحد خوابگاهی (قدس و پادادشهر) و کلنگ زنی دو واحد خوابگاهی پس از فروش در مجتمع خوابگاهی شماره 2
17- کمک و همکاری جهت فروش واحدهای مسکونی ملی راه و کلنگ زنی حداقل 50 واحد مسکونی 3 خوابه
18-کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی سالن اجتماعات مرکزی
19- تکمیل مرکز رشد و فناوری در صورت تامین اعتبار
20- بهسازی کوی استادان در زمینه آب شرب، شبکه روشنایی، پیاده روها و فضای سبز
21- همکاری با علوم پزشکی در خصوص جابجایی محل توقف ایستگاههای اتوبوس
22- محوطه سازی سالن چندمنظوره (نفت)
23- محوطه سازی خوابگاه 400 نفری

عملکرد دفتر فنی و طرحهای عمرانی در سال 85
24- محوطه سازی دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر
25- راه اندازی مرکز تشکلهای دانشجویی
26- محوطه سازی و پارکینگ استخر دانشکده تربیت بدنی
27- برقراری انشعاب آب و برق پروژه های خوابگاههای 400 نفری، دانشکده ریاضی، سالن چندمنظوره نفت، سالن ورزشی مجتمع خوابگاهی و استخر سرپوشیده
28- تعویض و بهسازی کفپوش سالن بزرگ تربیت بدنی

تهیه و تنظیم
دفتر معاونت اداری و مالی
دانشگاه شهید چمران اهواز


تعداد صفحات : 40 | فرمت فایل : پاورپوینت قابل ویرایش

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود