ساختار آموزشی > آموزش ابتدایی
آموزش ابتدایی
ساختار آموزشی
مقطع آموزش ابتدایی مدت زمان 8- 6 سال طی رده های سنی14-6سال به طول می انجامد.
هدف اصلی برنامه های آموزش ابتدایی کسب مهارتها ، دانش و گرایشهای مثبت و اساسی توسط دانش آموزان و تاکید بر رشد فردی آنان با توجه به نیازها وتوانائیهای فردی می باشد.مقطع آموزش ابتدایی اجباری بوده و به صورت رایگان به دانش آموزان ارائه می گردد.در مدارس ابتدایی طبق آمارسال 1995 نسبت معلمین به دانش آموزان بر 1/19 به1 در مدارس دولتی و 7/16به 1درمدارس خصوصی بالغ میگردد.
طبق آمار سال1996،جمعیت سنی که این مقطع را طی کرده اند برحدود 8/32 میلیون نفر بالغ می گردد.
تعداد معلمان زن
تعداد کل معلمان
تعداد دختران ثبت نامی
تعداد کل ثبت نامی
سال
–
–
10856000
22429000
1990
1234581
1427387
11115649
22976240
1992
1247819
1442913
11287559
23212276
1993
1273932
1473053
11577544
23823662
1994
1296974
1499697
11667481
24045967
1995
برنامه های آموزشی
موضوعات محوری برنامه های آموزش ابتدایی عبارتند از: زبان انگلیسی ، متون قرائتی ، مهارتهای زبانی ، آمار / ریاضیات ، مطالعات اجتماعی / تاریخ و علوم
مدت زمان ارائه دروس هفتگی
حداقل میزان ساعت کلاسی طی 4 سال اول دوره ابتدایی
کل پایه ها
پایه 4
پایه 3
پایه 2
پایه 1
3581
923
886
886
886
تعداد روزهای آموزشی در سال
درصد ساعت دروس محوری
ساعت درسی دروس محوری در هفته
ساعت درسی در هفته
میانگین موارد مذکور در 51 ایالت امریکا
180
2/68
7/21
1/32
–
ساختار آموزشی
ساختار آموزشی
آموزش پیش دانشگاهی
آموزش پایه
سن آغاز دوره: 7 سال
سن اتمام دوره : 16 سال
آموزش پیش دبستانی
الف) مهد کودک
ب) کودکستان
ج ) مراکز مراقبتی کودکان
مدت دوره : 2 سال
بین سنین 4 تا 6 سال
آموزش ابتدایی
مشتمل بر پایه های تحصیلی 1 – 3 یا 1 – 4
بین سنین6 تا 10 سال
مدارک اعطایی:
روال اعطای مدرک فرق می کند .هیچگونه استانداردی وجود ندارد . مدارک زمانی که نیاز برای ورود به مدرسه راهنمایی وجود داشته باشد ، اعطا می شوند .
آموزش ابتدایی
مشتمل برپایه های تحصیلی1 – 5
مدت دوره: 5 سال
بین سنین 6 تا 11سال
مدرک اعطایی:
روال اعطای مدرک متفاوت است . هیچگونه استانداردی وجود ندارد . مدارک زمانی که نیاز به ورود در مدرسه راهنمایی باشد ، اعطاء می شوند.
آموزش و پرورش در ایالات متحده امریکا در سه سطح مدیریتی سازماندهی شده است :
. دوره پیش دبستانی و ابتدایی
. دوره متوسطه
. دوره تکمیلی
آموزش حرفه ای در سطح متوسطه و بعد از متوسطه مورد بررسی قرار می گیرد .
ساختار آموزشی دهه90
جمعیت کل ایالات متحده : 000/078/255
جمعیت دانش آموزان پایه های تحصیلی 1-12: 000/816/42
کل کارمندان آموزشی : 000/140/3
کل هزینه ه : 000/000/859/253 دلار
دانش آموزان مدارس دولتی : 89%
دانش آموزان مدارس خصوصی باشهریهپایین تحصیلی : 5/9%
دانش آموزان مدارس خصوصی باشهریه بالای تحصیلی : 5/1%
مدارس متوسطه : 54%
مراکز آموزش عالی فنی : 25%
مراکز آموزش عالی(درجه لیسانس درعلوم انسانی یاتجربی) : 1/13%
مراکز آموزش عالی حرفه ای : 2/7%
تعداد کل دانشجویان دوره کارشناسی : 000/262/12
تعداد دانشجویان فارغ التحصیل : 000/721/1
تعداد دانشجویان برخوردار ازدرجه تخصصی : 000/295
تعداددانشجویان خارجی : 000/455
نرخ دانشجویان موسسات عمومی : 80%
نرخ دانشجویان درموسسات خصوصی : 20%
میانگین سالانه شهریه موسسات دانشگاهی عمومی : 689/2 دلار
میانیگین سالانه شهریه مراکز دانشگاهی خصوصی : 94/11 دلار
تعداد دانشگاهها ودانشکده های دولتی ایالات متحده : 605
دانشگاههاودانشکده های خصوصی ایالات متحده : 1610
دانشکده های 2سالانه دولتی ایالات متحده : 1036
دانشکده های 2سالانه خصوصی ایالات متحده : 734
هزینه های سالانه دولتی : 000/541/309/109 دلار
هزینه های سالانه خصوصی : 000/076/041/64 دلار
توسعه آموزشی
تحولات تکنولوژیک در حوزه آموزش
طبق یک بررسی که در سپتامبر 1999 در مدارس آمریکا در سال 1992 برای هر 19 دانش آموز یک کامپیوتر موجود بوده است ولی در یال 1999 به ازای هر 6 دانش آموز یک کامپیوتر وجود داشته است. نزدیک 90 درصد مدارس و51 درصد کلاس ها به شبکه اشنترنت وصل شدهاند. طبق آخرین نظر سنجی که توسط مرکز نلی آمار آموزشی انجام گرفته است، این ارقام حتی بالاتر نیز میباشند یعنی 95درصدمدارس و 63 درصد کلاس ها آموزشی با اینترنت در ارتباط میباسند. یک دلیل برای این فوران و انفجار الکترونکی امکانات تجهیز و آماده سازی می باشد. براساس یک برآورد، قیمت کامپیوترها به طرزعجیبی سقوط کرده است.به علاوه فر صت های سرمایه گذاری زیادی یه وجود آمدهاند که به کاربرد وسیع تکنولوژی آموزشی کمک می کنند.با وجوداین که مدارس دولتی در ایالت متحده با بودجه مالیاتی کار می کنند و مدارس خصوصی نیز با شهریه هایی گرفته شده از دانش آموزان، از طرف بسیاری از تجار، سازمانهای غیر انتفاعی و آژانس های دولتی کمک های فراوانی برای حمایت از تکنولوژی نوین در مدارس به آن ها اعطا می شود.همانکونه که کامپیوتر قدرتمند شده اند و بیشتر در دسترسی می باشند در هر سه سال قدرت و سرعت محاسبه 4برابر می شود. با همه این مجهز سازی ها و قابلیت ها که در اختیار که در اختیار دانش آموزان می باشدمتخصصین تاکید می کنند که پیشرفت امروزه وابسته به روش جدید تدریس و یادگیری می باشد.تکنولوژی مورد نظر آن ها می توتند نقش دانش آموزان را تغییر دهد یعنی به جایاین که با بی تفاوتی به یادگیری موضوعات بپردازد، چیزهای جدیدی را نیز ابداع نمایید. دن تاپسوک، رئیس اتحادیه یادگیری با الگوی می گوید:
تکنولوژی جدید به ما کمک می کنند روش های جدید یادگیری را ابداع کنیم که در آن ها یا دگیرنده از بر قرار کردن با دیگران لذت می برد. محیط یادگیری انعکاسی و وسیع همان اینترنت می باشد. این تکنولوژی شامل منابع دانش انسانی می شود که می توتند در دسترس سایر انسانها قرار گیرد وشبیه یک کهکشان در حال رشد می باشد که از محیط های کوچک و ابتدائی به محیط های بزرگ راه دارد.یک مثال برای روشی که در آن تکنولوژی می تواند از آموزش حمایت کند و آنرا توسعه دهد طرح (جیسون) میباشد.طرح جیسون محصول فکری دکتر را برت بالارد می باشد، اقیانوس شناسی که لاشه کشتنی تایتانیک را پیدا کرد. امسال حدود چهار صد دانش آموزاز ایالت متحده، استرالیا، پر مودا، پر یتابیا و مکزیک درآن شرکت جستند.جیسون دانش آموز را قادر می کند تا به محققین از نظر علمی با هم فرق می کنند همچنانکه تئوری و عمل تفاوت دارند این روش به دانش آموز امکان می دهد تا با استفاده از تئوری به عمل نیز برسند. از زمانیکه طرح شروع شده ماموریت های پیچیده در جنگل های استوائی پرو و جزایر گالاپاگوس و مکانهای دیگر انجام گرفت. معلمین نیز موضوعات و مواد این طرح برای اجرا کردن در کلاس درس و محیط بیرون توسعه دادند. ابزارهای پیچیده از قبیل پیام رسانها، کارگا ههای الکترونیک و مدل های پیشرفته به دانشجویان این امکان را می دهند که در شرایط و محیط آماده و ساعد قرار گیرند و در طول سال هر گونه ماموریت و طرحی به سادگی انجام می گسرد. نکته برجسته این طرح آن است که یک سیستم پخش زنده ماهوارهای وجود دارد که به محققین و دانش آموزان امکان می دهد که با هم ارتباط داشته باشند و تحقیقات جدید و نتایج آن ها از طریق این سیستم منتشر می شود.
(جیسون) فقط یک نمونه نشان می دهد چگونه دانش آموزان درفعالیت های علمی با کمک تکنولوژی شرکت می جویند. دراورنج کانتری و کالیفرنیا موسسات آموزشی درحال تغییر دادن کلاسهای معمولی مدارس بوسیله تکمیل و یکپارچه سازی ابزار و روش های جدید میباشند. دانش آموزان در یک کلاس از تکنولوژی ویدئو برای ثبت وقایع و موضوعات بهره می گیرد و سپس به مطالعه و بررسی حرکات تنیس و ضربات گاف میپردازند درحالیکه درکلاس دیگر دانش آموزان با استفاده از مونیتورهای الکترونیکی آمنگ ضربان آن ها را درحین تمرین بررسی و دنبال میکنند و سپس با استفاده از کامپیوتر، دادها را به اشکال گرافیکی به تصویر می کشند.منابع موجود در اینترنت و سی دیها سرشار از موضوعات و مواردی هستند که می توان آن ها را دربرنامه درسی گنجانید. با اجرای یک کلیک از روی ماوس، دانش آموزلن می توانند در گالری های هنری موجود در اینترنت به گشت واگذار بپردازد. یا برای یک طرح تاریخی کایه مدارک اصلی را بازدید نمایند و یا اطلاعات تخصصی مفید را بدست آورند در حالیکه آن ها 5 تا 10 سال پیش هرگز قادر به چنین کاری نبودند. در زمینه ریاضیات، شبکه اینترنت پایگاهها اطلاعاتی را غنی تر ساخته است و این در حالی است که نیاز دانش آموزان به اطلاعات این پایگاهها برای حل مسائل به صورت سرسام آوری در حال افزایش می باشد.همانگونه که موسسات آموزشی موفق در حال بررسی روش های جدید علمی می باشد، دانش آموزان نیز می توانند به سهم خود در روند این پیشرفت ها مشارکت فعال داشته باشند.برای مثال رشد سرسام آور پایگاههای اطلاعاتی ایترنت مجموعه نتایج زیادی داشته است: شما چگونه و کدام برنامه درسی را انتخاب می کنید ؟ شما چگونه به راهنمایی دانش آموزانی می پردازید که تمایل دارند از سایت های مختلف استفاده کنند ؟ سایت ها مربوط به کدام کشورها می باشندو مطالب آن ها مربوط به چه موضوعاتی است ؟
چالش دیگر این می باشد که چگونه این اطلاعات عظیم را مورد استفاده قرار دهیم، البته منافع تکنولوژی های جدید این است که حتی فقیرترین دانش آموزان که در مدارس هستند می توانند از آن ها استفاده نمایند. طبق آمار دفتر سر شماری ایالت متحده خانواده هایی که درآمد ساللنه آن ها بیش از 75000 دلار میباشد، امکان داشتن کامپیوتر برای آن ها 9 برابر نسبت به خانواده های فقیر و همچنین امکان دستیابی آمها به امکانات اینترنت 20برابر نسبت به خانواده های فقیر بیشتر می باشد. برنامه های الکترونیک درعرض3سال اخیر شکاف هاو فاصله ها را پرکرده و ازمیان برداشته است.
طبق سنجشی که بوسیله کمیسیون فدرال ارتباطات ایالت متحده بعمل آمد تکنولوژی های جدید از 29 الی 90 درصد در مدارس و کتابخانه ها افزایشپیدا کرده است.درسال 1992، 82 درصد از مدارس دولتی و بیشتر از 50 درصد از کتابخانه ها تحت پوشش این شرویش ها قرار گرفته اند. کنگره ایالات متحده یک بودجه 25/2 میلیون دلاری برای گسترش این امور و تکنولوپی برای یک دوره 12 ماهه که در ژوئن 2000 به اتمام می رسید به تصویب ریانید. کشاور سازمان مشاوره ایالت متحده، ریچارد. و، ریلی امیال بیان کرد که ((تکنولوژی های جدید الکترونکی به ما امکان می دهند تا پروژه های تحقیقاتی بیشتری در مدارس انجام گیرد.به همه تاکید ی که روی دانش آموزان وجود دارد، مدارس نیز احتیاج به حمایت درمورد مشکلات و موانع موجود دارند.کار آموزی معلمین نسبت به دو دهه قنل بسیار اساسی تر شده است. از آن موقع تغییرات اساسی به وجود آمده اند. مهارت معلمینی که در دوره های مخصوص معلمین شرکت می کنند نیز با ایجاد تکنولوژی های جدید ارتباطی و افزایش آن ها، بیشتر شده است. در میان دوره های کار آموزی شرکت کرده اند 54 درصد گفته اند وضعیت آموزشی را داشته اند و 37 درصد دیگر با ابراز رضایت از این دوره ها اظهار کردند که می توان باز هم کیفیت آن را بالا برد.درطرح های جدید ارائه شده انواع خدمات به معلمین و دانش آموزان ارائه می شود. از قبیل مشاوره، سطح انتخاب بالا و غیره. این طرح ها با استفاده از تکنولوژی های جدید به سرعت منتقل شده و مورد استقبال قرار گرفته اند. ما چه زمانی میزان تاثیر تکنولوژی های جدید را بر امر تدریس و یادگیری خواهیم داشت ؟ وقتی که دانش آموزان و معلمین از این تکنولوژی ها و ابزارها جدید بهره می گیرند با اطمینان خاطر می توانند به تحقیقات بپردازند. صرف نظر از همه مزلیا این طرح ها باعث ایجاد نوعی نظم و همگرایی اجتماعی در میان دانش آموزان و معلمین آن ها شده اند.
آموزش و پرورش در عصر اطلاعات
امروزه مسافرت بین المللی رایج است، اینترنت اجازه می دهد تکنولوژی از مرز های ملی عبور کند و حتی مشاغل کوچک وارد و صادر می شوند. سیستم آموزش و پرورش ایالات متحده این تغییرات و تحولات را باید انعکاس دهد. در واکنش به این پیشرفت ها و در واکنش به تلاش های بی وقفه ما برای تقویت روابط بین المللی، پرزیدنت کلینتون دست به یک ابتکار تاریخی برای قوی کردن تعهد آمریکا نسبت به آموزش و پرورش بین المللی زد. در طول بیش از 35 سال، این اولین ابتکار ایالات متحده در نوع خودش است. این ابتکار چهار هدف عمده دارد : افزایش تعداد مبادلات دانش آموزان، گسترش تکنولوژی آموزش و پرورش و گسترش زمان موقعیت های یادگیری، مطمئن شدن از اینکه دانش آموزان آمریکایی حداقل یک زبان خارجی را یاد گرفته و فرهنگ بیگانه را یاد گرفته اند ؛ و تقسیم کردن اطلاعات مربوط به تمرینات خوب آموزشی با دیگر کشور ها. در اقتصاد بین المللی، دانش ـ و دانش زبانی ـ یعنی قدرت. دانستن یک زبان دوم با ارزش تر از هر چیزی است. به اعتقاد من شهروندانی که زبان انگلیسی و یک زبان دیگر بلدند، ذخایر عظیم ملت ما در سال های آتی خواهند بود. برای این هدف، من ایالات متحده را برای متداول کردن روش زبانی دوگانه که ما گاهی اوقات آن را به عنوان " انگلیسی به علاوه یک زبان دیگر" می شناسیم، تشویق می کنم. این روش جوانان را وادار می نماید تا معیار های آموزشی بالا را به دو زبان بپذیرند. در طول 100 سال گذشته آموزش و پرورش ایالات متحده به شکل تصور خاصی که تاریخ آن گذشته است، تعریف شده است مانند نگرش به تدریس به عنوان یک مسئولیت 'نه ماهه و برگزار شدن کلاس ها توسط زنانی که به طور نسبی دستمزد پایینی دریافت می کنند. ما باید در دهه بعدی بیش از دو میلیون معلم جدید به خدمت بگیریم. این امر نیاز به بررسی عمیقی دارد در خصوص آن که چگونه ما معلمان خوب را به خدمت بگیریم و آن ها را آماده، منسوب و نگه داری کنیم. دولت کلینتون یک سرمایه 1 بیلیون دلاری برای پشتیبانی از تلاش هایی که به منظور ارتقاء کیفیت تدریس معلمان صورت می گیرند، در نظر گرفته است. به علاوه من پیشنهاد کرده ام که مناطق دبستانی عوض شوند تا شغل تدریس برای پنج ساله آینده به صورت یک شغل یک ساله کامل در آید و به معلم در آن زمان اضافی (سه ماه تابستان) همان حقوق طول سال را بدهند.
نقش دولت فدرال در حوزه آموزش و پرورش
دهمین ماده الحاقی قانون اساسی ایالات متحده به وضوح اصلی را بیان می کند که " قانون اساسی اختیار قدرت را به ایالات متحده نداده و آن را برای ایالت ها ممنوع کرده است بلکه قدرت به ترتیب مختص ایالت ها و یا مردم است. در نتیجه این عامل قانونیِ مهم، در ایلات متحده، حکومت در مقایسه با سایر کشور ها کاملاً غیر متمرکز است. سیستم ایالات متحده به گونه ای است که دولت از بسیاری از کار های عمومی از قبیل آموزش، کنترل شده و محدود است و در درجه اول باید متکی به ایالت ها و جوامع محلی باشد. در طول سال ها یک نقش آموزشی محدود اما فدرال انتقادی ( دولت ایالات متحده ) در درون این سیستم غیر متمرکز رشد کرده است. بذر های این نقش را می توان در نوشته های بنیان گذاران کشور که لزوم آموزش و پرورش را برای بوجود آمدن یک دموکراسی قوی و یک پارچه درک کرده بودند، یافت. به طور کلی دولت فدرال، زمانی که ایالات یا محله ها یک امر ملی و حیاتی رت مورد رسیدگی قرار ندهند و یا لازم باشد یک مسئله ملی توسط رهبری ملی مورد توجه قرار گیرد، در زمینه آموزش و پرورش که در قانون اساسی ( اصل 1 بخش 8 ) آمده و به کنگره آمریکا قدرت می دهد برای تامین رفاه عمومی ملت و ماده الحاقی چهاردهم به شهروندان در خصوص روند مناسب قانون و موضوعات قانونی دیگر اطمینان می دهد، دفاع می کنند. برای ایالت ها و مناطق یک شریک مطیع بوده است. سهمی که دولت فدرال از محل درامد ها برای آموزش و پرورش ابتدایی و راهنمایی در نظر میگیرد، در اواخر دهه 70 به اوج خود رسید (کم تر از 10 در صد) و امروزه این سهم کم تر از 7 درصد کلیه هزینه ها است. مناطق دبستانی ایالتی و محلی، نظارت و کنترل خود را بر محتوای آموزشی و روش های تدریس حفظ کرده اند . در حقیقت قانون دولت فدرال، دخالت دولت ایالات متحده را در این زمینه ممنوع کرده است. هنوز هم فدرال. با وجود بودجه کمی که در نظر می گیرد، بر آموزش و پرورش در حدی که روند خوبی داشته باشد، تاثیر می گذارد. در سال های اخیر دولت فدرال بودجه خود را بجای بچه هایی که در خانواده های کم درآمد هستند، متمرکز نموده است . رئیس جمهور و دیگر رهبران ملی از شهرت و اعتبار کاری شان برای جلب توجه به یک مسئله و توجه دادن مردم به یک هدف ملی. استفاده کرده اند. زمانی که حقوق افراد در مخاطره باشد، دولت فدرال برای انجام فعالیت های اصلاحی ویژه به ایالت ها و مناطق نیاز داشته است. چهار دلیل برای دخالت دولت فدرال در آموزش و پرورش، وجود دارد :فعالیت های اصلاحی ویژه به ایالت ها و مناطق نیاز داشته است. 4 دلیل برای دخالت دولت فدرال در آموزش و پرورش، وجود دارد :
ارزیابی آموزشی
اقدامات و خط و مشی های نمره دهی و ارزیابی نمایانگر نگرشها و باورها در خصوص تفاوت توانایی های دانش آموزان بود . در مدرسه ابتدایی پارک مدیر مدرسه و هیئت مدیره خط و مشیی آسان گیرانه را در این خصوص اتخاذ کردند . در طول مصاحبه ها و مشاهدات ما اختلاف نظر بین معلمین و مدیران مدرسه در خصوص شیوه نمره دهی و ارزیابی کاملاً آشکار بود. یکی از معلمین از اعمال نظر مدیران در خصوص آسان گیری در نمره دهی معترض بود . او به شدت از این امر ناراحت بود و در عین حال نمی خواست نمراتی بدهد که دانش آموزان را مستحق آن نمی دانست .ترس این معلم در خصوص از دست دادن شغلش کاملاً بی اساس نبود . مدیر مدرسه آشکارا از شیوه نمره دهی این معلم ناراحت بود . برخی والدین و معلمین از سیاست آسان گیری در نمره دهی که توسط برخی مدارس از جمله مدرسه کینک و مدرسه پارک اتخاذ شده بود عصبانی بودند به طور مثال مادر یکی از دانش آموزان مدرسه کنیک گفت : مدرسه ما سعی می کند کاری کند که همه احساس موفقیت داشته باشند و به گونه ای عمل می کند که هر کس می تواند یک ستاره شود . اما دانش آموزان احساس خوشی نسبت به این موضوع ندارند . آنها می دانند که کاری انجام نمی دهند . . . .
نمونه ذیل عمق احساسات یک فرد را در خصوص اقدامات مربوط به نمره دهی تبیین می کند معلمان مدرسه ابتدایی پارک اظهار کردند که از شیوه نمره دهی ناراضی اند به خصوص هنگامی که دانش آموزان بسیار ضعیف عمل می کنند . یک معلم در خصوص سیاستهای مدرسه در این باره چنین می گوید : من دانش آموزان را به مبنای تکالیفی که در خانه انجام می دادند ارزیابی کردم و به این خاطر دچار مشکل شدم . مدیریت مدرسه به این باور بود که دانش آموزان را نمی توانند به این شیوه کنترل کنند و چون خانه های آنها آرام نیست نمی توانند تمارین را در خانه انجام دهند . اکنون من دیگر تمارین خانه را در نمره دهی لحاظ نمی کنم . یکبار در مدرسه معلمی بود که به دانش آموزان همان نمره ای که شایسته اش بودند را می داد . یک بار مدیر مدرسه کارنامه های دانش آموزان او را دید و متوجه شد که سطح نمرات بسیار پایین است . مدیر از او خواست که نمرات را تغییر دهد . مدیر معتقد بود که حتی اگر واقعاً نمرات دانش آموزان پایین بود معلم باید به آنها نمرات بالاتری می داد زیرا مدرسه در پی آن است که به دانش آموزان اعتماد به نفس دهد . ما نمی خواهیم که با مردود کردن دانش آموزان اعتماد به نفس آنها را از آنها بگیریم . این معلم می گوید که من با حفظ اعتماد به نفس دانش آموزان مشکلی ندارم اما این شیوه نمره دهی باعث می شود که آنها چیزی از مسئولیت پذیری یاد نگیرند.تنها مدرسه ابتدایی پارک نبود که سیاست آسان گیرانه ای در خصوص نمره دهی داشت . دردبیرستان کینک در مترو سیتی(metri city ) نیز هیئت مدیره مدرسه طرفدار سیاست آسان گیرانه در این خصوص بود.در این مدرسه به منظور آنکه از تاکید زیاد به روی نمرات کم شود مدرسه ارسال لیست نمرات دانش آموزان به منازلشان را ممنوع کرد . در مدرسه کینک چنین لیستی وجود نداشت زیرا انها می ترسیدند که احساس بدی به دانش آموزان دست دهد .سیاست مدرسه در خصوص نمره دهی در سطح کلاس و در شیوه نمره دهی تک تک معلمین خود را نشان میداد .در مشاهده ای که در یک کلاس هشتم در درس ریاضیات به عمل آمد معلم به کلیه دانش آموزان کلاس گفت که :
من خوشحالم که 17 نفر از 25 نفر شما نمره +A گرفته اید .آفرین، من فکر می کنم که تعداد بیشتری از شماها میتواند این نمره را بگیرد.این معلم با شیوه امتحان گرفتن جزوه باز توانسته بود به دانش آموزانش کمک کند که چنین نمراتی بگیرند . همین طور آنها مادام که پاسخ خود را کامل نکرده بودند می توانستند دوباره برگه های امتحانی خود را اصلاح کنند این کار ادامه داشت تا آنکه آنها بتوانند نمره عالی کسب کنند .در مجموع نمره دهی و ارزیابی مسئله عمده معلمین و والدین بود که با آنها دیدار داشتیم . برخی طرفدار آسان گیری در این خصوص بودند و یا آنکه طرفدار آن بودند که در امتیاز دهی به دانش آموزان کمتر به نمرات آنها توجه شود . در حالی که سایرین استدلال می کردند که در نمره دهی استانداردهای سفت و سخت تری رعایت شود .