تارا فایل

پرسشنامه جلب رضایت ارباب رجوع


 پرسش نامه جلب رضایت ارباب رجوع

پرسشنامه از 18 سئوال تشکیل شده که پس از تایید استاد محترم راهنمـا و انجام اصلاحات مورد نیاز بصـورت سه و چهار گزینه ای "بلی ، تا حـدودی ،خیر ،بسیار خوب،خوب، متوسط و بد " بیان شده و از پـرسنل درآخرین سئـوال خواسته شده نظرات و پیشنهادات خود را در ذیل برگه ارائه نمایند. پس از تکثیــر سوالات حضوری بین جامعه آماری که انتخاب شده بودند توزیع و راهنمایی های لازم ارائه شد و در خواست شــد که از نوشتن نـام ونام خانوادگی خودداری نمایند تا با دقت بیشتر تکمیل نمایند.
پس از دو هفته پاسخنامه ها تحویل گردید و اقـــــدام به تجزیه و تحلیل پاسخهای ارائه شده نموده وبه یک نتیجه گیری کلی دست یافتم.

روش تجزیه و تحلیل، تعیین اعتبار ابزار جمع آوری داده ها:
چون پرسشنامه بر اساس مقیاس سه و چهار گزینه ای تنظیم گردیده جهــت بررسی و تجزیه و تحلیل یافته ها از روش آمار توصیفی استفاده شده است. لازم به ذکر است تعداد 10 سئوال از18 سئوال دارای مقیاس سه گزینه ای و تعــداد 7 سئوال دارای مقیاس چهار گزینه ای می باشد. و یک سئوال هم بصورت تشریحی مطرح گردیده تا پاسخگو بتواند مطالبی که در پرسشنامه نیامده و او احساس می کند که نیاز است، در آخر پرسش نامه بیان نماید. در این روش پس از جمع آوری پرسشنامه، فراوانی پاسخها نسبت به هر یک از گزینه های سوالات مشخص می گردد. و بعد از آن پاسخ تعیین می شود تا مشخص شود تعداد و چنــد درصد از پاسخ دهندگان نظرات مثبت یا منفی داشتـه و سپس برای کلیه سئوالات مربوط محاسبه انجام و با استفاده از نتایج حاصله به رد یا تایید سوالات پـــرداخته شده و در پایان با توجه به سوالات فرضیه ها و نتایج حاصله فرضیات رد یــا تاییـد می گردد و توضیح داده می شود که بالا بردن انگیزه کارکنان تا چه میزان مــوثر بوده است.
اعتبار و روائی پرسشنامه و روشهای تجزیه و تحلیل داده ها توسط چند نفر ازاسـاتید، مشاورین و کارشناسان مجرب مسائل پژوهشی تایید شده
است.

1- آیا اطلاع رسانی و راهنمائی لازم به صورت شفاف و دقیق برای انجـــام امور محوله به شما ارائه شده است؟
بلی تا حدودی خیر
2- برخورد مدیریت در موقع مشکلات و گرفتاری کارکنان را چگونه ارزیابی می کنید؟
بسیار خوب خوب متوسط بد
3- آیا تقاضای اداری شما در موعد مقرر انجام شده است؟
بلی تا حدودی خیر
4- آیا رئیس به اظهار نظر و پیشنهادهای شما توجه داشته است؟
بلی تا حدودی خیر
5- انگیزه شما در خدمت رسانی و امور محوله چگونه است؟
بسیار خوب خوب متوسط بد
6- آیا محیط اداری توانسته است درشما انگیزه برای کار بهترایجاد نماید؟
بلی تاحدودی خیر
7- آیا واحدی که در آن مشغول بکار هستید، توانسته است در بقیه واحـــدهای اداری اثر گذار باشد؟
بلی تا حدودی خیر
8- میزان رضایت مندی ارباب رجوع از عملکرد کار شما چقدر در کار شمـا تاثیر گذار بوده است؟
بسیار خوب خوب متوسط بد

9- آیا مشکلات ارباب رجوع در نحوه برخود شما با اوتاثیر گذاربوده است؟
بلی تاحدودی خیر
10- شیوه مدیریت در انجام امور محوله شما چگونه بوده است؟
بسیار خوب خوب متوسط بد
11- شیوه مدیریت در جهت رضایت مندی ارباب رجوع از دیدگاه شما چگونه است؟
بسیار خوب خوب متوسط بد
12- تا چه میزان احساس رضایت مندی از امنیت شغلی خود دارید؟
بسیار خوب خوب متوسط بد
13- آیا مشکلات شخصی وخانواده برعملکرد اداری شما تاکنون تاثیرگذاربوده است؟
بلی تا حدودی خیر
14- آیا از نحوه رفتار و اخلاق خود با همکاران در محیط اداری رضایت دارید؟
بلی تاحدودی خیر
15- برگزاری کلاس های آموزشی برای کار شما چه تاثیری داشته است؟
بسیار خوب خوب متوسط بد
16- آیا در تصمیم گیری های اداری نظرات شما لحاض می شود؟
بلی تا حدودی خیر
7- آیا امکانات وتجهیزات مناسب برای انجام وظایف محوله دراختیاردارید؟ بلی تا حدودی خیر 18- لطفاً نظرات و پیشنهاد های خود را برای اصلاح امور بنویسید؟ ——————————————-


تعداد صفحات : 4 | فرمت فایل : word

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود