تارا فایل

مقیاس سنجش جوسازمانی پلاس دلتا 2011


مقیاس جوسازمانی:
مقیاس جوسازمانی (پلاس دلتا1، 2011)، دارای 40 گویه و شامل 8 زیر مقیاس می باشد که عبارت اند از: طراحی سازمانی شامل گویه های 1 تا 5، ویژگی های شخصیتی شغل شامل گویه های 6 تا 10، روابط میان همکاران شامل گویه های 11 تا 15، فرهنگ محیط کار شامل گویه های 16 تا 20، مدیریت ارشد شامل گویه های 21 تا 25، سرپرستی مستقیم شامل گویه های 26 تا 30، فرایندهای کاری شامل گویه های 31 تا 35 و ارتباطات شامل گویه های 36-40 که به صورت پنج گزینه ای لیکرت از کاملاً مخالفم که دارای نمره صفر تا کاملاً موافقم با نمره 4 نمره گذاری گردیده است.

مقیاس سنجش جوسازمانی پلاس دلتا (2011)

باسمه تعالی
استاد محترم دانشگاه کابل سلام!
این پرسشنامه به منظور جمع آوری اطلاعات درباره جوسازمانی در قالب یک پژوهش دانشگاهی طراحی شده است. امیدواریم که ما را در جمع آوری اطلاعات دقیق یاری فرمانید. بدیهی است که اطلاعات پرسشنامه کاملاً محرمانه و صرفاً در جهت تحلیل نتایج مورداستفاده قرار می گیرد. پیشاپیش از همکاری و مساعدت جناب عالی کمال تشکر را به عمل می آورم.
مشخصات فردی:
جنسیت: مرد⃝ زن ⃝ درجه تحصیل: لیسانس ⃝ فوق لیسانس⃝ دکترا ⃝

کتگوری
شماره
گویه ها
کاملاً موافقم
موافقم
نظری ندارم
مخالفم
کاملاً مخالفم
طراحی سازمانی
1
اهداف و مقاصد این سازمان برایم روشن و باارزش است.

2
استادان درک مشترکی ازآنچه که در این سازمان انجام می دهد دارند.

3
نقش و مسئولیت هرکدام از اعضای گروه مشخص است.

4
ساختارهای گزارش دهی روشن و مشخصی در این سازمان وجود دارد.

5
استادان این سازمان مجموعه مهارت های لازم را برای ایفا نقش خود، دارند

ویژگی های شخصیتی شغلی
6
از مسئولیت های شغلی که بر عهده من گذاشته شده است احساس رضایت می کنم.

7
از مهارت ها و توانایی های من در این شغل به بهترین وجه استفاده می شود.

8
برایم این فرصت وجود دارد تا بر مهارت ها و توانایی های خود بیفزایم.

9
احساس می کنم که در شغل فعلی ام، همه قابلیت ها و توانمندی هایم به چالش کشیده می شود.

10
کار من موجب ارزشمندی سازمان می شود.

روابط میان همکاران
11
احساس می کنم همکارانم ارزش کارم را درک می کنند.

12
در سازمان ما تبادل دانش و اطلاعات بین استادان به عنوان یک هنجار گروهی به شمار می رود.

13
وقتی که استادان به حمایت نیاز دارند، با یکدیگر مشورت می کنند.

14
افراد، به کمک های همکارانشان ارج می نهند.

15
در هنگام بروز اختلافات در بین استادان، به منظور رفع آن اقدام صریح صورت می گیرد.

فرهنگ محیط کار
16
به عنوان یک استاد، در این سازمان احساس ارزشمندی می کنم.

17
از اینکه عضوی از این سازمان هستم، لذت می برم.

18
میان زندگی شغلی وزندگی شخصی استادان، تعادل خوبی وجود دارد.

19
در این سازمان اعتماد متقابل بین کارکنان وجود دارد.

20
استادان، باافتخار درباره سازمانشان صحبت می کنند.

مدیریت ارشد
21
مدیریت عالی سازمان استانداردهای کاری بالاتری را تعیین می کند.

22
مدیریت عالی سازمان از همکاری بین اعضای سازمان حمایت می کند

23
رفتار مدیریت عالی سازمان با استادان عادلانه است

24
از دقت و صحت اطلاعاتی که از مدیریت عالی سازمان درباره امور دریافت می کنم، اطمینان دارم.

25
احساس می کنم که مدیریت عالی سازمان، ارزش و قدر کاری را که من انجام می دهم، می داند.

سرپرستی یا نظارت مستقیم
26
مدیر، ناظر و مسئول مستقیم من، مطمئن است که اهداف کارم روشن است

27
مدیر، ناظر و مسئول مستقیم من، برای بهبود و موثرتر شدن کارم، بازخورد لازم را می دهد.

28
مدیر، ناظر و مسئول مستقیم من، به نظرات و دغدغه هایم گوش فرا می دهد.

29
مدیر ناظر و مسئول من، برای من یک الگوی مثبتی است.

30
مدیر ناظر و مسئول من، از کارهایم قدردانی می کند.

فرایندهای کاری
31
دقیقاً میدانم که چگونه به نحو احسن وظایفم را انجام دهم.

32
در سازمان ما، تمام افراد مسئولیت اعمال خود را می پذیرد.

33
وظایف شغلی به موقع انجام می شود.

34
گروه کاری من به عنوان یک واحد، موثر عمل می کند.

35
ما در انجام امور از فرایندهای کاری به طور موثر استفاده می کنیم.

ارتباطات
36
اطلاعاتی که برای بهبود کارم نیاز است را دریافت می کنم.

37
این نکته که چگونه کار من در خدمت اهداف کلی سازمان می باشد، برای من به خوبی روشن است.

38
وقتی که به کمک نیاز دارم، می توانم نظرات و ایده های سایر همکاران وهم گروه خودم را جویا شوم.

39
روابط بین فردی در خدمت عملکرد سازمان است.

40
جلسات و ملاقات مدیر و کارکنان در سازمان، نتایج خوبی را در پی دارد.

1 . survey.plusdelta.net
—————

————————————————————

—————

————————————————————


تعداد صفحات : 3 | فرمت فایل : word

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود