تارا فایل

تحلیل معماری مرکز آموزشی Roy and Diana Vagelo – آمریکا


تحلیل مرکز آموزشی Roy and Diana Vagelo – آمریکا

گروه طراحی، مساحت، موقعیت
نام پروژه مرکز آموزشی Roy and Diana Vagelo
طراح Diller Scofidio + Renfro
مهندس معمار Chris Hillyard, AIA
مهندس سازه Leslie E. Roberston Associates (LERA)
مهندس فضای سبز SCAPE/Landscape Architecture
پیمانکار FJ Sciame Construction Co., Inc.

همکاران طرح Chris Andreacola AIA, David Chacon AIA, Christopher Kupski AIA LEED AP, Barak Pliskin AIA LEED AP, Kevin Rice AIA, Gerard Sullivan AIA, Mary Broaddus, Charles Curran,Robert Donnelly, Amber Foo, Yoon-Young Hur, Joshua Jow, Andreas Kostopoulos, Joseph Dart Messick, Patrick Ngo, Matt Ostrow, Stefano Paiocchi, Jesse Saylor, Jack Solomon, Hallie Terzopolos, Elizabeth Wisecarver
تاسیسات الکتریکی Tillotson Design Associates Acoustic / Audio / Visual: Cerami & Associates, Inc

مکان: خیابان 104 هون ، نیویورک ، نیویورک 10032 ، ایالات متحده معماران: Diller Scofidio + Renfro Diller Scofidio + تیم طراحی Renfro: الیزابت دیلر (شریک شارژ)؛ ریکاردو Scofidio AIA ، چارلز رنفرو آیا ، بنیامین گیلم

معرفی پروژه
ساختمان جدید آموزش عالی پزشکی و تحصیلات تکمیلی مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا ، مرکز آموزش روی و دیانا واژلوس ، برای شروع ترم پاییز در تاریخ 15 آگوست 2016 برای اساتید و دانشجویان ، توسط استودیوی طراحی میان رشته ای مستقر در نیویورک Diller Scofidio + Renfro با همکاری جنسلر به عنوان معمار اجرایی ، طراحی شده است.
مرکز آموزش واژلوس یک برج شیشه ای به مساحت 100000 متر مربع و 14 طبقه است که شامل کلاس های پیشرفته فنی ، فضاهای همکاری و … می باشد. یک مرکز شبیه سازی مدرن برای نشان دادن نحوه آموزش ، آموختن و تمرین در قرن بیست و یکم است.

مرکز آموزش واژلوس یک سازه شیشه ای ، بتنی و فولادی با 14 طبقه است که توسط شبکه ای از فضاهای اجتماعی و مطالعاتی توزیع شده در امتداد پله های عمودی در معرض و بهم پیوسته توزیع شده است که از ارتفاع ساختمان امتداد می یابد.
فضای ساختمان شامل 100000 فوت مربع امکانات پیشرفته پزشکی و علمی است. که می تواند منجر به افزایش مشارکت ، یادگیری و تدریس تیم محور شود ، روی فضاهای روباز جنوبی و تراسهای جنوبی باز می شود.

در این طرح سعی در تغییر شکل ظاهری پردیس مرکز پزشکی صورت گرفته و همچنین فضاهایی ایجاد شده است که پیشرفت مهارتهای ضروری برای اقدامات پزشکی نوین را تسهیل می کند.

این ساختمان در واقع مرکز آموزشی Roy and Diana Vagelo در مرکز علوم پزشکی دانشگاه کلمبیا قرار دارد.
ساختمانی که با زیر بنای ۱۰٫۲۱۹۳۳ متر مربع تمامی فضاهای آموزشی و اداری مورد نیاز را در یک مکان ارائه نموده است.

از این بنا به عنوان سخاوتمندی یک هدایای اولیه از دکتر Roy Vagelos ، MD ، دانش آموخته برجسته کالج پزشکان و جراحان کلمبیا نام گذاری شده است و همسر وی ، دایانا واژلوس ، یکی از فارغ التحصیلان دانشکده Barnard و معاون رئیس معتمدان کالج بارنارد است. هزینه مرکز آموزش واژلوس از طریق سخاوت بسیاری از دوستان متعهد ، دانشکده و اهدا کنندگان فارغ التحصیل تامین شده است.

ورودی ساختمان

علاوه بر مرکز آموزش جدید واژلوس ، ابتکارات برای احیای پردیس شامل افزایش فضای سبز ، ایجاد دروازه جدید به دانشکده پزشکی ، تحکیم خدمات دانشجویی ، نوسازی چندین ساختمان موجود و ساخت فضاهای جدید از جمله خانه جدید مدرسه کلمبیا است.
مرکز آموزش واژلوس به تعریف حاشیه شمالی محوطه دانشگاه و فراهم ساختن یک پل برای اجتماع اطراف واشنگتن هایتس کمک می کند.

بررسی نما
در نمای جنوبی و غربی ساختمان پلانها به صورت کنسولی و وید مانند در آمده، به صورتی که تعداد طبقات قابل حدس زدن نیست و ساختمان به گونه ای از بیرون دیده می شود که تنوع در نما و داخل آن کاملا به چشم می خورد.
نمای شیشه ای ساختمان نیز بر این تنوع افزوده است. این دو ترکیب فضا های کیفی را در ساختمان ایجاد نموده که در برخی طبقات ارتفاع دو طبقه با نمای شیشه ای در یک فضا فضایی روشن و زیبا را در نظر مخاطبان قرار میدهد.
صورت کنسولی و وید

لی گلدمن ، دکتر ، معاون رئیس جمهور و معاون دانشکده های گفت: "ساختمان جدید آموزش و پرورش ما اطمینان حاصل خواهد کرد که کلمبیا به آموزش پزشکان و پژوهشگران برتر ، که در آخرین فنون آموزش دیده اند ، ادامه می دهد ، زیرا پزشکی همچنان در طی قرن 21 به سرعت تکامل می یابد."
"این ساختمان همچنین به ما امکان می دهد تا فعالیت های اصلی را در یک مرکز مدرن که مرکزیت فعالیت های خود را متمرکز می کند ، انجام دهد که نشان دهنده تعهد ما برای ارائه آموزش کلاس جهانی و یک محیط عالی برای یادگیری برای دانشجویان است."

ریزفضاها
سایر عناصر اصلی طراحی عبارتند از: لابی
کافه
آزمایشگاه رایانه مرکز شبیه سازی بالینی پیشرفته ،
یک فضای تخصصی برای اتاق های معاینه
کلینیک ها و اتاق عمل
سالن چند منظوره 275 صندلی

دسترسی بین طبقات از طریق پله و آسانسور صورت می گیرد

چیدمان کلاس ها
در قسمت شمالی و شرقی این پروژه بخش آموزشی و کلاسهای درسی وجود دارد. ساختمان به گونه ای طراحی و اجرا شده که این بخش پشتی به نظر کاملا منظم و قانونمند برسد.
مسیر های دسترسی عمودی به طبقات با توجه به نمایش شیشه ای پروژه عمدتا در نمای ساختمان جانمایی شده اند تا علاوه بر زنده و پویا نمایش دادن ساختمان در طول زمان فعالیت روزانه، مانع از دست دادن تمرکز دانشجویان در فضا های آموزشی و کارگاهها و آزمایشگاهها گردد.

این ساختمان دارای یک مرکز شبیه سازی مدرن برای نشان دادن نحوه آموزش ، آموختن و تمرین در قرن بیست و یکم است.

در این طرح سعی در تغییر شکل ظاهری پردیس مرکز پزشکی صورت گرفته و همچنین فضاهایی ایجاد شده است که پیشرفت مهارتهای ضروری برای اقدامات پزشکی نوین را تسهیل می کند.

این ساختمان همچنین طیف وسیعی از ویژگی های پایدار را شامل می شود .از جمله منابع فن آوری سقف سبز و سیستم مکانیکی نوآورانه ای که انرژی و مصرف آب را به حداقل می رساند
نمای این مدل از الگوهای سرخ شده سرامیکی که روی شیشه بیرونی پخته شده اند برای انتشار نور خورشید استفاده می کند.

تنوع در ابعاد و اندازه پنجره ها

کلیه پروژه های ساخت و ساز جدید و نوسازی از جمله مرکز آموزش واژلوس به منظور به حداقل رساندن ردپای کربن CUMC و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2025 به میزان 30٪. در مورد مرکز پزشکی دانشگاه صورت گرفته است.

در این پروژه بعضی از طبقات با پانل های بتونی تقویت شده با الیاف شیشه ای (GFRC) که در اطراف در ضلع جنوبی گسترش می یابند طراحی شده است.

در داخل ، فضاهای ساختمان به "محلات دانشگاهی" تقسیم شده است تا فضاهای مشخصی برای برنامه های اصلی و فضاهای پشتیبانی مورد نیاز آنها فراهم شود. معماران با دانشگاه همکاری نزدیکی داشتند تا روشهای جدید تدریس را با "کلاسهای آموزشی فعال" که با توجه به نیاز هر مدرس قابل برنامه ریزی مجدد هستندرا طراحی کنند.
آرنولد ادکلولا ، مدیر مرکز شبیه سازی ، می گوید: "به طور سنتی ، تدریس به صورت آناتومی بوده و بعضی از اصول را یاد می گرفتید و بخش دیگر به صورت بالینی امکان پذیر بود." این یک دیدگاه است ، یکی را انجام دهید ، یک فلسفه را نیز آموزش دهید. اکنون ما در زمینه شبیه سازی ، تمرین و سپس در عرصه کارآزمایی پیش رفته ایم. "

آناتومی هنوز بخش مهمی از برنامه درسی است ، با این حال آناتومی کوئید تسهیلات ، که در آن دانش آموزان عمل برش را انجام می دهند و مهارت های جراحی خود را افزایش می دهند نسبت به آنچه قدیم وجود داشته پیشرفتهای بزرگی صورت گرفته است.

http://archreport.ir/projects/%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C-roy-and-diana-vagelo-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D9%85%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-diller-scofidio-renfro
https://www.archdaily.com/793971/roy-and-diana-vagelos-education-center-diller-scofidio-plus-renfro
https://www.theguardian.com/artanddesign/2016/aug/03/roy-and-diana-vagelos-education-center-architecture-columbia-medical-school
https://www.architecturalrecord.com/articles/11972-roy-and-diana-vagelos-education-center-at-columbia-university-medical-center-by-diller-scofidio-renfro
https://aasarchitecture.com/2016/09/roy-diana-vagelos-education-center-diller-scofidio-renfro.html/
https://arquitecturaviva.com/works/centro-educativo-roy-and-diana-vagelos-nueva-york-2
https://awards.re-thinkingthefuture.com/rtf-awards-2020-winners/roy-and-diana-vagelos-education-center-diller-scofidio-renfro/

https://www.lera.com/medical-education-building-columbia-uni


تعداد صفحات : 34 | فرمت فایل : ppt

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود