تارا فایل

تحقیق در مورد سیستم پیچ اتاق مکانیک


به نام خدا
سیستم پیچ اتاق :
با این مراحل در ابتدا همچنین ترکیب اولیه در اتاق مجزا است ( اتاق پیچ) و تقریبا" حجم تراکم 6% می باشد . شکل کروی و دیسک اتاق پیچ قرار گرفته به وسیله ی وظیفه تانژانت قسمتی که به اتاق احتراق مرتبط است .
در طول تراکم استوانه هوای وارد شده از طریق ارتباط کانال به حرکت چرخشی فرستاده می شود .
همان طوری که چرخش تزریق سوخت به طور عمودی نفوذ می کند به تیغه ها و مکش داغ در دیواره اتاق در طرف مخالف اتاق ملاقات می شوند یا به هم می رسند .
به محض اینکه احتراق شروع شد ، سوخت هوا نیرو را با تحت فشار نیز ترکیب می کند اگر چه کانال ارتباطی به اتاق استوانه جایی که اغتشاش با هوای باقی مانده ثابت است با سیستم چرخش اتاق از دست می دهد توجه به گازهای جاری بین اتاق احتراق اصلی به اتاق چرخشی کمتر از سیستم اتاق احتراق می باشد .
به دلیل اینکه کانال ارتباطی یک راه مکش بزرک دارد به عنوان دو نتیجه سوپاپ کوچک اثرات را از دست می دهد و نتیجه مزایا ی برای اثرات درونی و سوخت مصرفی .
اگر چه انتشار احتراق بلندتر از سیستم اتاق احتراق است .
مهم است که شکل ترکیبی درون اتاق چرخشی کاملا" اتفاق می افتد ، شکل اتاق چرخشی شکل سوخت تزریقی موقعیت محفوظ از بار باید به دقت به ماشین مسابقه داده می شود و به عبارتی شکل ترکیبی در سرعت های ماشین دیزلی همه شرایط عمل به دست می آید . دیگر تقاضا برای گرمای سریع اتاق چرخش بعد از شروع سر راست و این افروزش کاهش یافته و انتشار احتراق به خوبی از هیدرو کربن ها در طول دوره ی گرما ممانعت می کند .

سیستم M :
در سیستم تزریق مستقیم سوخت با تو رفتگی دیوار ( سیستم M ) برای وسایل تجارتی و
نصب ثابت موتور های ماشین دیزلی و ماشین های چند سوختی یک جریان گاز قسمتی از آب پخش کن اسپری می زند سوخت در فشار تزریق پایین بر خلاف پیچ پیستون نهفته که در دیوار است در اینجا به شکل بخار در می آید و کاملا " به وسیله ی هوا جذب می شود بنابراین این سیستم مورد استفاده گرمای پیستون که در دیوار حالت تو رفته دارد نیز قرار می گیرد و به تبخیر سوخت در می آید اگر هوا به درون اتاق احتراق جاری شود آن احتمالا" به موقع می پیوندد نهایت تشابه مخلوط سوخت هوا با دوره احتراق که فشار پایین را کاهش می دهد کاملا" به اتاق می تواند برسد .
توجه کنید به معایب مصرف که مقایسه می شود با مراحل هوای تزریقی پخش کننده مستقیم و سیستم M در کاربردهای ممکن کوچکتر استفاده شود.

شیوه عمل یا جریان هر روز سوخت مصرفی :
ساخت اتومبیل تولید رشد به وسیله ی قانون خاص سوخت مصرفی این وسایل .این شکل مشخص می کند از انتشار گازهای خروجی در طول محدود کردن گاز های خروجی هنگامی که وسایل به چرخش مخصوص برش عمودی برده می شوند( محرک استوانه) بنابراین سوخت مصرفی برای همه ی وسایل نشان داده شده است .
هر راننده ی یک ترکیب مضمون را می سازد که سوخت مصرفی را کاهش می دهد به وسیله ی سبک رانندگی اش می تواند کاهش دهد سوخت مصرفی که راننده می تواند با وسایل نقلیه که می رسد به چندین عوامل که به آن وابسته است .
به اندازه کاربری مقرون به صرفه که به شکل زیر دسته بندی می شوند که رانندگان می توانند سوخت مصرفی را کاهش دهند در هر روز ترافیک که به وسیله ی 20 % الی 30 % که یک راننده متوسط را مقایسه می کند .
سوخت مصرفی می تواند کاهش داده شود به وسیله ی کاربری در اندازه گیری که به تعدادی از عوامل بستگی دارد مخصوصا" به شکل عمودی خیابان ها ی شهر و جاده های خشک و در شرایط ترافیکی برای این دلیل آن همیشه برای سوخت مصرفی ذخیره شده
قابل استفاده نیست .

اثرات مثبت در سوخت مصرفی :
* فشارلاستیک چرخ : به خاطر بیاورید افزایش فشار لاستیک چرخ هنگامی که وسایل در حال حمل کردن همه ی بار مصرفی هستند ( تقریبا" 5 % ذخیره می شود)
* هنکامی که پدال گاز در بار بالا و سرعت ماشین کم و تغییر مکان یا جهت 2000 سرعت در دقیقه .
* از طرفی دوباره و دوباره از پدال گاز اجتناب می کنیم به وسیله ی اختیاری کردن یک سبک تماشای جلوی رانندگی
* استفاده کنیم از انبوه شدن سوخت که خاموش می کند سوخت را
* ماشین را خاموش کنیم هنگامی که وسایل نقلیه برای یک دوره زمانی متوقف شده اند ( غیره ) د رترافیک های سبک یا شکل قرمز که در بستن عبو راه آهن ( 3 دقیقه در مصرف ائتلافی به عنوان سوخت بیشتر 1 M )
* استفاده از روغن سازی بالا در ماشین های روغنی ( تقریبا" 2 % بر طبق ساخت های خاص ذخیره می شود)

اثرات منفی در سوخت مصرفی :
* سنگینی بار وسایل بزرگتر ثابت نگه داشته شده ( غیره ) در تراکتور ( در مجموع تقریبا" ./31 / 100 KM )
* سرعت بالای راننده
* بزرگترین ایرو دینامیک می کشد از محل چیزهایی که در پشت بام
* در مجموع تجهیزات الکتریکی ، گاز های پنجره عقبی ( تقریبا"KW (11) )
* هوای کثیف فیلتر
بیشترین افزایش در فشار انتشار بلندترین احتراق با تزریق کننده های پیشین تقریبا" 1MM 3 ( برای ماشین ها ) سوخت در معنی واقعی یعنی عایق بندی افروزش که در قسمت تزریق کننده اصلی حذف می شود . بنابراین اساسا" انتشار احتراق کم می شود .

پوشاندن :
به ماشین هایی کفته می شود که بتواند مانند هنگامی که به وسیله عمل نیروی فوق العاده اگر چه راننده قطار آن را براند هنگامی که از شیب پایین می آید . نه سوخت تزریق کننده قطع شده را می پوشاند.

عمل مرحله یکنواختی :
طوق چنبره ای به وسیله ی موتور ماشین با طوق چنبره ای نیازمند به وسیله ی موقعیت پدال گاز مطابق است با سرعت ماشین ثابت باقی می ماند

عمل مرحله غیریکنواختی :
ماشین طوق چنبره ای نمی تواند برابر باشد با طوق چنبره ای نیازمند وسرعت ماشین ثابت نیست.

تغییرات مراحل عمل :
اگر بار، سرعت ماشین ، یا موقعیت پدال گاز تغییر کند مرحله عمل سرعت ماشین تغییر می کند ( تولید یا طوق چنبره ای ویزگی های ماشین می تواند به وسیله ی ویزگی های تاریخی و یا ( دیاگرام یا نقشه ) تعریف شود .
نقشه در شکل 5 یک مثالی را نشان می دهد که سرعت ماشین چگونه تغییر می کند هنگامی که موقعیت پدال گاز از 40 به 70 % تغییر می کند .
شروع از نقطه عمل A و بخش بار جدید B می رسد و از طریق کل بار ( B – C ) در این جا قدرت درخواست شده می تواند با بازده قدرت ماشین برابری کند و سرعت ماشین افزایش داده می شود از ND به NA )

شرایط عمل :
در یک ماشین دیزلی سوخت یک تزریق کننده مستقیم است تراکم بالای هوای گرم چیزی که باعث افروزش خود به خود می شود .
بنابر این به علت متجانس سوخت هوا ترکیب می شود د رمقایسه با ماسن دیزلی و ماشین گازوئیلی که به وسیله ی حد افروز محدود نشده و چرخش سوخت هوا خواست X برای این دلیل در حجم هوا استوانه فقط حجم سوخت کنترل می شود.
سیستم تزریق سوخت باید فرض شود عملکرد اندازه گیری سوخت و ترکیب آن حتی ، با وظیفه ای که وارد می شود و آن را در همه سرعت های ماشین باید انجام دهد و بار ها که به فشار که به درجه حرارت بستگی دارد .
بنابراین برای هر عمل احتراق ماشین نیز سیستم تزریق سوخت باید تحویل داده شود :
* مقدار دقیق سوخت
* زمان دقیق
* فشار دقیق
* با نمونه دقیق زمان در نقطه درست در اتاق احتراق
* در مجموع سوخت هوای ترکیبی باید ملاحظه شود که با کنتور اندازه گیری می شود حجم سوخت همچنین نیازمند که عمل را بشمارد از قبیل :
* حد انتشار دود
* حد یا وسعت حداکثر فشار احتراق
* درجه حرارت مصرفی
* محدودیت سرعت ماشین و کل بار
* وسعت وسایل یا بار خاص ماشین
* وظیفه توربو فشار که در ارتفاعی محدود شده

وسعت انتشار دود :
قانون های محدودی وجو دارد برای انتشار خاص گاز مصرفی
به عنوان بزرگترین بخش فقط ترکیب مراحل سوخت هوا در طول احتراق اتفاق می افتد . در مرحله فنا ظاهر می شود و در بعضی از حالت ها این بار ها افزایش می یابد و در انتشار خاص دوده و حتی در بخش های هوا را معتدل می کند .
چرخش سوخت هوا قابل استفاده است که اساسا" در وسعت کل بار دوده که هوای کاربربدی را اندازه گیری می کند .

حد فشار احتراق :
در طول مراحل افروزش ، مخصوصا" سوخت با هوای گرم در تراکم بالا به شکل تبخیر در می آید ، در سرعت بالا و در حداکثر انتشار حرارت بالا به شکل تبخیر در می آید . رجوع کنید به عنوان " سخت " احتراق .
آخرین فشار ی که در حداکثر تراکم بالا در طول این پدیده آشکار می شود و در نتیجه در ترکیب ماشین نیرو های اعمال شده پیز هایی هستند که به شکل متناوبی تغییر می کند.
اندازه و دوام ماشین جزء ترکیبی هستند
بنابراین فشار احتراق مجاز را محدود می کند و در نتیجه این که حجم سوخت تزریق کننده می باشد . ناگهان فشار اتاق احتراق بشیتر به وسیله ی تزریق کننده پیشین افزایش می یابد.

محدودیت های درجه حرارت گاز مصرفی :

مکان های فشار حرارتی در جزء ترکیبی ماشین احاطه می شوند اتاق احتراق گرما را . مقاومت گرمای تحویلی مصرفی و سیستم مصرفی بیشترین در جه حرارتی مصرفی ماشین دیزلی را مشخص می کند.

محدودیت های سرعت ماشین :
به وجود کاربری هوا در ماشین دیزلی توجه کنید اساسا" قدرت در سرعت ماشین دائمی به حجم سوخت تزریقی بستگی دارد.
اگر مقدار سوخت کاربردی به ماشین دیزلی افزایش یابد بدون توجه به افزایش در بار و آن مخالف کار می باشد .
سپس سرعت ماشین زیاد می شود . اگر سرعت کاهش داده نشود قبل از اینکه ماشین به سرعت دوره ای برسد ، ماشین ممکن است به کار گرفته شودو به سرعت ماشین اجازه داده می شودو آن می تواند خود کشی کند .
در نتیجه سرعت ماشین محدود می کند یا پروانه ماشین کاملا" ضروری است که در ماشین دیزلی باشد.
در ماشین های دیزلی اشتفاده می شود که رانندگانی که با ماشین ها در جاده ها قصد دارند برانند به مراتب سرعت ماشین باید قابل تغییر باشد به وسیله رانندگانی که از پدال گاز استفاده می کنند .
به طور کل هنگامی که ماشین زیر بار است یا هنگامی که پدال گاز رها می شود به سرعت ماشین نباید اجازه داده شود که به سرعت ائتلافی به زیر بار بیافتد .
آن هست که چرا سرعت پروانه ماشین ماکسیم و مینیم مناسب هست . سرعت میانگین بین این دو نقطه کنترل شده است با استفاده از پدال گاز
اگر سرعت ماشین دیزلی که رانندگان ماشین می توانند استفاده کننده به سرعت خاص دائمی را نگه می دارد و یا به محدودیت ها اجازه داده شده بدون توجه به بار در آنجا باقی بماند . پس سرعت متغیر پروانه مناسب است با سرعت کنترل که از میانگین وارد شده نیز عبور می کند .
یک برنامه نقشه قابل تعریف برای عمل ماشین ها . این نقشه ( شکل 1 صفحه بعد ) نشان می دهد که حجم سوخت با سرعت ماشین و بار مرتبط است و تطبیق لازم است هم برای درجه حرارت و هم برای فشار هوای متغیر .

وظیفه توربو فشار که در ارتفاعی محدود شده :
معمولا" حجم سوختئ تزریقی برای این بخش طراحی شده است . اگر ماشین در ارتفاع بالا حمل کند حجم سوخت باید تطبیق کند در ارتباط فشار هوای کم شده به عبارتی با وسعت دود کامل می کند.
یک سوپاپ استاندارد در ارتفاع هوا سنج است ، چگالی هوا کاهش می یابد تقریبا" هر
7 % ، ارتفاع 1000 m
با ماشین های توربو وظیفه استوانه ای در عمل دینامیک اغلب پایین تر از عمل ساکن است . از زمانی که حجم سوخت تزریق کننده ماکسیم برای عمل ساکن طراحی شده است آن باید عمل دینامیک را کاهش دهد در خط چرخش هوای جاری شده .

سیستم تزریق کننده سوخت :
فشار پایین سوخت انتقال می دهد سوخت را از مخزن سوخت و تحویل به سیستم تزریق کننده سوخت در فشار تکمیلی خاص .
تلمبه تزریق کننده سوخت فشار سوخت نیازمند را برای تزریق تولید می کند در بیشتر ین سیستم ها سوخت جاری می شود اگر چه خط های تحویلی فشار بالا به تزریق کننده آب پخش کن ها و به اتاق احتراق انتقال داده می شود .
در فشار 2 / 200 و 2000 میل در طرف آب پخش کن . تولید قدرت ماشین ، انتشار احتراق ، گاز تخلیه موثر است به وسیله ی از دست دادن تزریق سوخت ،نقطه تزریق کننده ،
سرعت خروجی مراحل احتراق

مراحل احتراق :
سال 1980 سوخت تزریقی حجم سوخت و شروع تزریق کننده در ماشین ها به طور مکانیکی کنترل شده اند .
حجم سوخت تزریقی متغیر است به وسیله ی یک پیستون زمان سنج از طریق سوپاپ که به بار و سرعت ماشین شروع تزریق کننده بستگی دارد .
تبدیل به وسیله ی کنترل مکانیکی پروانه ماشین هیدرو کامیل و به وسیله ی کنترل فشار هست .
حالا کنترل الکتریکی کاملا" جایگزین می شود با کنترل مکانیکی نه تنها در بخش ماشین
کنترل دیزلی الکترونیک درست به کار برده می شود
مراحل تزریق سوخت که شامل پارامتر های متغیر از قبیل سرعت ماشین بار و درجه حرارت و ارتفاع طول و شروع تزریق کننده ها و حجم سوخت تزریق کننده به وسیله ی سوپاپ کنترل می شود و یک مرحله ی آن بیشتر از کنترل مکاینکی است .

اندازه تزریق کننده :
توسعه ماشین KW5V (102 HP ) و سوخت مصرفی خاص 2000 gkwh ( کل بار / سوخت مصرفی 15 kg ) در هر ساعت
در یک 4 ضربه ای ماشین استوانه ای ، سوخت پخش می شود به وسیله ی 288000 تزریق کننده در 2400 در هر دقیقه
این نتیجه در حجم سوخت تقریبا" 5 Mm3 هر تزریق کننده به وسیله ی مقایسه یک حجم که تقریبا" 30 Mm3
حتی بزرگترین اندازه گیری دقیق با متر بوده که یک سرعت ائتلافی نیاز دارد . 5 Mm3 سوخت تزریق و فقط 1Mm3 .
حتی بزرگترین این تغییرات در چرخش موتور انتشار اثرات منفی دارد . سیتم تزریق کننده ی سوخت نه تنها تحویل دارد به دقت مقدار سوخت برای هر فرد ، و آن یک پخش کننده سوخت دارد حتی به ماشین چرخشی یکنواخت می رسد.

اتاق های احتراق :
شکل اتاق احتراق یکی از عوامل قطعی است در مشخص کردن کیفیت احتراق و بنابر این ویزگی ها ی موتور ماشین دیزلی را اجرا می کند .
طراحی مناسب هندسه اتاق احتراق ترکیب می شود با عمل پیستونی که می تواند تولید شود ، اثرات اغتشاش که در بهبود پخش کننده سوخت مایع یا سوخت استوانه ای هوا یا اسپری افشانه به درون استفاده می شود .

در اتاق احتراق از تکنولوژی های زیر استفاده می شود :
* تقسم نشدن بر اتاق احتراق ( تزریق مستقیم ماشین DI )
* تقسم شدن اتاق احتراق ( تزریق غیر مستقیم ماشین ها " IDI " )
تهیه تزریق مستقیم ماشین ها در حال افزایش است توجه کنید به صرفه جویی سوخت
( 20% مه )
انتشار احتراق خشن ( مخصوصا" زیر پدال گاز ) می تواند کاهش داده شود به بخش تزریق غیر مستقیم ماشین به وسیله ی تزریق کننده های از قبل حالا موتورها با تقسیم شدن به اتاق احتراق به سختی نشان داده شده در طول توسعه های جدید .

تقسیم نشدن اتاق احتراق ( تزریق مستقیم ماشین ) :
تزریق مستقیم ماشین ها ( شکل 1 ) یک بخش موثر دارد و بیشتر مصرف از تزریق غیر مستقیم ماشین ها عمل می کند .
بر طبق آن ، آن ها استفاده می شود در همه نوع وسایل نقلیه و بیشترین ماشین های دیزلی مدرن .
همان طوری که اسم پیشنهاد شده است ، مراحل تزریق مستقیم شامل تزریق سوخت مستقیم به اتاق احتراق و قسمتی از چیزی که به وسیله ی شکل تاج پیستون شکل گرفته
( تاج پیستون 2 )
گرمای سوخت اتمی به شکل بخار در می آید و ترکیب می کند با هوا بنابر این در موقعیت سریع اتفاق بیافتد .
این مکان ها وجود دارد بر سوخت و هوای تحویل د رطول بقا ضربه تراکم ، شکل خاص گاز ورودی در استوانه به وجود می آید یک هوای حلقه ای به درون اتاق استوانه .
همچنین شکل اتاق احتراق شرکت می کند به نمونه هوای جاری در پایان ضربه تراکم
( مقدار سوخت تحویلی ) یا طراحی اتاق احتراق بر تاریخ ماشین دیزلی استفاده می شود در حال حاضر بیشترین چیزی استفاده می شود به پیچ پهنانی پیستون.
در مجموع هوای اغتشاشی اثراتی را به وجود می آورد ، تکنولوزی باید به کار گیرد که سوخت تحویلی است در راهی که آن سوخت پخش می کند اگر چه اتاق احتراق به ترکیب سریع می رسد
یک آب پخش کن که استفاده می شود در مرحل تزریق سوخت و موقعیت آب پخش کن ها به عنوان عاملی در اتاق احتراق طراحی می شود . تزریق کننده سوخت مستقیم به فشار خیلی بالا نیاز دارد ( بالا ی 2200 میل )

دو نوع تزریق مستقیم وجود دارد :
* سیستم هایی که در چیزی که شکل ترکیب می کند به وسیله ی اثرات هوای جاری مخصوص
* سیستم هایی که کنترل می کند شکل های ترکیب کننده
منحصرا" در معنی به وسیله ی تزریق کننده و بلندتر از همه با هر اثرات هوای جاری در حالت بعدی ، نه اثراتی صرفه جویی می شود در به وجود آمدن اثرات هوای اغتشاش و واضح است در گاز های کوچکتر تا بیشترین اثرات استوانه ای از دست داده شود .
در زمان یکسان اگر چه بیشترین تقاضا نیازمند است که تزریق سوخت جایگزین می شودبا موقعیت تزریق آب پخش کن تعدادی از آب پخش کن ها جاری می شود.
درجه افروزش ( به اسپری افشانه بستگی دارد ) و شدت تزریق کننده فشار به عبارتی نیاز های زمان تزریق کوتاه را به دست می آورد و حجم ترکیبی سوخت هوا را .

تقسیم شدن اتاق احتراق ( تزریق کننده غیر مستقیم ) :
برای مدتی طولانی ماشین های دیزلی با تقسیم شدن به اتاق احتراق . ماشین های تزریق کننده غیر مستقیم یک مزایایی که بر ماشین های تزریق کننده مستقیم دارد در انتشار گازاست.
آن دلیلی بوده بر این که چرا در ماشین ها استفاده می شود در وسایل نقلیه سبک حالا ماشین های تزریقی مستقیم بیشتر مصرفی هستند از ماشین های DI با مقایسه انتشار صدا به عنوان نتیجه فشار تزریق بالا ، ماشین دیزلی الکترونیک کنترل می کند تزریق کننده پیشین را به عنوان نتیجه موتور های ماشین تزریقی غیر مستقیم نیستند طولانی تر که در وسایل جدید استفاده می شود .

دو نوع مرحله وجود دارد در تقسیم شدن اتاق احتراق :
1- سیستم اتاق پیشین احتراق
2-سیستم اتاق چرخش
1 . در پیش اتاق ( تا اتاق پیش احتراق ) سوخت تزریق کننده به گرمای پیش احتراق پنهانی به شکل استوانه ( شکل 202)
سوخت تزریق کننده اگر چه یک پیمانه آب پخش کن (1) به فشار پایین تر مرتبط است .
بالای 45 میل ) شکل خاص بر هم می زند ( 3) در مرکز اتاق منتشر می کند سوخت کم ضربه را و آن با هوا ترکیب می شود .
شروع احتراق در پیش اتاق رانده می شود بخش سوخت هوای ترکیب کننده اگر چه با کانال ارتباط دارد ( 4) به اتاق احتراق اصلی .
این جا و بیشتر مراحل احتراق ، ترکیب کننده سوخت به شدت با هوا ترکیب می شود و چرخش حجم اتاق پیش احتراق به حجم اتاق احتراق تقریبا" 1:2 است
عایق افروزش کوتاه و تدریجی اترژی تولید شده یک احتراق نرم موثر است با پخش های پایین صدا و بار نیت یک شکل تفاوت پیش اتاق با تبخیر ترکیب شده و شکل تفاوت و موقعیت بر هم زدن به کار می برد .
یک درجه خالص می چرخاند به هوایی که از راه استوانه عبور می کند به پیش اتاق در طول ضربه تراکم.
سوخت تزریق کننده گوشه یا زاویه درجه 5 در ارتباط با تیغه های پیش اتاقی ها است .
بنابر این همان طوری که احتراق شکسته نمی شود ( توپی قرمز " 5 " ) است و موقعیتی در کنار جای محفوظ از باد که از هوای جاری شده به یک دوره که به بالای 1 دقیقه بعد از یک شروع سرد ( بستگی به درجه حرارت دارد )
و کمک می کند تا بهبود یابد و ویژگی های گاز و انتشار ماشین را در طول دوره گرما کاهش می دهد .

17


تعداد صفحات : 17 | فرمت فایل : .DOC

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود