تارا فایل

پاورپوینت برند هوندا


داستان برند هوندا
قدرت رویاها

پسر بچه فقیری که علاقه ای به تحصیل نداشت، هیچ وقت صاحب مدرک دانشگاهی نشد، اما با رویاهای بزرگ و روحیه تسلیم ناپذیرش توانست شرکت هوندا را تاسیس کند و طرزفکر تمام تولید کننده های دنیا را به خاطر نوآوری هایش دستخوش تغییر کند.
سویچیرو هوندا خالق هوندا

به خاطر علاقه فراوان به کارهای مکانیکی و فنی، به پایتخت ژاپن رفت.
هوندا یک آگهی استخدام برای شرکتی در توکیو مشاهده کرد که نظر او را به خودش جلب کرد.
در ۱۵ سالگی به عنوان جوان ترین کارمند شرکت Art Shokai، تولیدکننده و تعمیرکننده اتومبیل و موتورسیکلت استخدام شد.
پیش به سوی توکیو

سویچیرو هوندا در سال های ابتدایی وظایف خدماتی ساده ای مانند نظافت و پذیرایی برعهده داشت.
پس از مدتی، یوزو ساکاکیبارا صاحب کارخانه که متوجه علاقه شدید و توانایی یادگیری بالای هوندا شده بود، تعمیرات مکانیکی را به او یاد داد.
علاوه بر آن، یوزو مهارت های ارتباط با مشتری و حفظ دیسیپلین تخصصی را نیز به سویچیرو آموزش داد.
آن زمان، خرید اتومبیل تنها محدود به طبقه مرفه جامعه بود و بیشتر خودروهای بازار ژاپن نیز ساخت کشورهای خارجی بودند.

هوندا در شرکت Art Shokai

شرکت شوکای به تولید خودروهای مسابقه ای نیز مشغول بود.
آنها در سال ۱۹۲۳ شروع به ساخت اولین خودروهای خود کردند.
اولین مدل آنها که آرت دایملر نام داشت، از یک موتور دست دوم دایملر استفاده می کرد.
خودروی بعدی آنها که بسیار مشهور شد، Curtiss نام داشت.
شرکت در پروژه ساخت این خودرو، تجربیات بسیار مفیدی را در اختیار هوندا گذاشت.
خودروی آنها در ۲ نوامبر سال ۱۹۲۴ برنده مسابقه اتومبیلرانی شد.

مشتری های کارخانه شوکای خودروهای مختلفی از کارخانه های معتبر مرسدس، لینکلن و دایملر را برای تعمیر به آنها می سپردند.
همین امر، باعث افزایش مهارت های سویچیرو شد.
او در سن ۲۰ سالگی برای اعزام به خدمت سربازی فراخوانده شد اما به خاطر کوررنگی از رفتن به خدمت معاف شد.

هوندا در ۲۵ آوریل سال ۱۹۲۸، شعبه ای از شرکت آرت شوکای را در شهر هاماتسو تاسیس کرد.
او تنها شاگرد ساکاکیبارا بود که توانست کسب و کاری مستقل تاسیس کند.
هوندا هیچ گاه به دنبال فتح بازارهای داخلی نبود.
او اعتقاد داشت اگر بتواند بازارهای جهانی را تصاحب کند، به تبع آنها در ژاپن نیز موفق خواهد بود.
شعبه هاماماتسوی شرکت آرت شوکای تحت رهبری هوندا به سرعت پیشرفت کرد و توانست ۳۰ کارمند استخدام کند.
آنها کامیون های کمپرس تولید می کردند و در کنار آن، به بهینه سازی اتوبوس ها برای حمل مسافران بیشتر مشغول بودند.

هوندا در سال ۱۹۳۶ شرکت Tokai Seiki Heavy Industry را به همراه Shichiro Kato تاسیس کرد.
آنها پروژه ای جدید به نام مرکز تحقیقات رینگ پیستون شروع کردند.
هوندا روزها در کارخانه قدیمی وشب ها به طراحی و تولید رینگ پیستون مشغول بود.

هوندا پس از شکست های متعدد در این پروژه تصمیم گرفت تا اطلاعات آکادمیک خود در علم مواد را افزایش دهد.
به همین دلیل او در موسسه آموزش های صنعتی هاماتسو ثبت نام کرد. پس از ۲ سال تحصیل، او آموزش های فنی لازم را دیده بود.
در همین زمان هوندا تصمیم گرفت که نمایندگی آرت شوکای را به شاگردان خود اهدا کرده و خود به عنوان مدیر اصلی توکای سیکی فعالیت کند.

شرکت توکای سیکی به تولید رینگ پیستون مشغول شد؛ اما باز هم موفقیت زیادی کسب نکرد.
آنها قراردادی با شرکت تویوتا امضا کردند
اما از میان ۵۰ نمونه ای که برای این شرکت ارسال کردند، تنها ۳ نمونه توانست استانداردهای کنترل کیفیت این شرکت را با موفقیت پشت سر بگذارد.
پس از ۲ سال تحقیق و مطالعه بیشتر، شرکت تولید پیستون توکای سیکی به موفقیت رسید و به عنوان تولیدکننده بزرگ قطعات برای شرکت های تویوتا و هواپیماسازی ناکاجیما انتخاب شد.

در سال ۱۹۴۱، ژاپن وارد جنگ جهانی شد و شرکت توکای سیکی تحت کنترل وزارت دفاع و مهمات این کشور درآمد.
در سال ۱۹۴۲، تویوتا ۴۵ درصد از سهام شرکت را خرید و هوندا را از مقام مدیریت به سطحی پایین تر تنزل داد.
با شدت گرفتن حملات هوایی به ژاپن، خطرات جدی صنایع این کشور را تهدید می کردند.
شهر هاماماتسو نیز زیر آتش حملات هوایی قرار گرفت و کارخانه توکای در این شهر نابود شد.
در ۱۳ ژانویه سال ۱۹۴۵ نیز حادثه طبیعی زلزله، خسارت های زیادی به این شرکت وارد کرد و کارخانه آنها در ایواتا نیز از بین رفت.
جنگ جهانی دوم

سویچیرو هوندا در سال ۱۹۴۵ تمام سهام توکای سیکی را به تویوتا فروخت و مرکز تحقیقات فنی هوندا را تاسیس کرد.
۳ سال بعد و در سال ۱۹۴۸، این شرکت به Honda Motor تغییر نام داد.
سویچیرو در شرکت جدید تمام تمرکز و انرژی خود را روی مهندسی برای تولید محصولات جدید گذاشت.
تاسیس شرکت هوندا Honda Motor Co

هوندا موتور کمکی دوچرخه را در یک کارخانه کوچک در هاماماتسو تولید کرد.
در سال 1947 ، موتور A-Type که برای اولین بار با نام هوندا تزئین شده بود ، تکمیل شد.
موتور کمکی دوچرخه

هوندا در سال ۱۹۴۸ با تاکئو فوجیساوا دیدار کرد.
آنها در این دیدار به علایق مشترکشان در صنعت پی بردند و تصمیم گرفتند با بکدیگر همکاری کنند.
فوجیساوا در شرکت جدید سرمایه گذاری کرده و بخش های مالی و تبلیغات را بر عهده گرفت.
از آنجایی که هر ۲ موسس شرکت هوندا افرادی ریسک پذیر بودند، این شرکت در سال های ابتدایی بارها تا مرز ورشکستگی پیش رفت. 
اولین محصول این همکاری، یک موتورسیکلت ۹۸ سی سی با موتور ۲ مرحله ای بود.
نام این موتورسیکلت Dream  گذاشته شد. ۲ سال بعد، نسخه ای دیگر از این موتورسیکلت با موتور ۴ مرحله ای تولید شد.

1953: هوندا موتور کشاورزی تولید میکند

با وجود اوضاع ناخوشایند ، هوندا ورود خود را به اوج مسابقات اتومبیلرانی اعلام می کند. پنج سال بعد ، هوندا وارد اولین مسابقه خود می شود.

1954: اعلام ورود به مسابقات اتومبیلرانی

شرکت هوندا که با سرعت زیادی در حال رشد بود، نیاز به روش های مدیریتی جدید داشت.
پیشرفت هایی که در این سال ها در هوندا انجام گرفت، به نوعی مدیریت در تمام شرکت ها را دگرگون کرد.
دپارتمان های هوندا به طور مستقل تعریف می شدند و هرکدام برای توسعه های فنی و علمی خود مسئولیت مجزا داشتند.
مرکز تحقیقات هوندا مدیریتی کاملا مستقل و خارج از هرم مدیریتی هوندا داشت

ترفیع طراحان در این شرکت به موقعیت های خالی بستگی نداشت؛ بلکه آنها تنها با پیشرفت های شخصی می توانستند ترفیع بگیرند.
سویچیرو هیچ گاه به سلسله مراتب اعتقاد نداشت. او معتقد بود وقتی فشار و نیروی مستقیم از کارمندان برداشته شود، آنها بهتر کار می کنند.
سیستمی که هوندا طراحی کرده بود، برای تربیت افراد نخبه عالی بود و افرادی را آماده می کرد که زود یا دیر به مدیران کارخانه تبدیل می شدند.

در ژانویه سال ۱۹۵۶، شرکت هوندا شالوده دستورات و ساختارهای مدیریتی خود را با نام «اصول شرکتی» اعلام کرد.
این اصول در ۴ بخش خلاصه می شوند:
ساخت بازارهای جدید، همکاری تمام کارمندان در امر مدیریت، بین المللی کردن تولیدات و حل کردن مشکلات فنی بدون توجه به گذشته، رسم و رسوم و دیدگاه های رایج.

1958 Super Cub تولید می شود.

در سال ۱۹۵۸، اولین مدل از تولیداتSuper Cub وارد ایالات متحده آمریکا شد.
در 11 ژوئن ، شرکت هوندا موتور آمریکایی ، به عنوان اولین شرکت فرعی خارج از کشور هوندا موتور، در لس آنجلس ، کالیفرنیا تاسیس شد.
در این زمان هوندا بزرگترین تولیدکننده موتورسیکلت در ژاپن بود که با پشت سر گذاشتن ۵۰ رقیب ژاپنی و ۲۰۰ رقیب خارجی به این رتبه رسیده بود.
سلام آمریکا ما هوندا هستیم

1960: تاسیس شرکت تحقیق و توسعه هوندا

1961 هوندا در کلاس های 125 سی سی و 250 سی سی

1962: اولین تولید هوندا در بلژیک آغاز شد

هوندا مینی کامیونT360 و پس از آن خودروی اسپرتS500 تولید می کند.

1963: هوندا به تولید خودرو ورود می کند

1964: اولین حضور هوندا در مسابقات فرمول 1 با خودروی اسپرتش s500

هوندا در سال ۱۹۶۱ به آمار تولید ۱۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت رسید و در سال ۱۹۶۸ این آمار را به یک میلیون دستگاه در سال افزایش داد.
در میانه دهه ۸۰، حدود ۶۰ درصد از بازار جهانی در دستان هوندا بود.
در دهه ۱۹۹۰، تولید شرکت هوندا به ۳ میلیون دستگاه موتورسیکلت در سال رسید.
در کمتر از یک دهه ، هوندا موفق به تغییر چهره طراحی و مهندسی موتورسیکلت می شود.

1969
معرفی هوندا CB750 4سیلندر سطح جدیدی از پیچیدگی موتور سیکلت ها را به ارمغان می آورد.
 در سال 2012 ، یک نشریه برجسته در صنعت، نام آن را "موتور سیکلت قرن" گذاشت.

هوندا N600 اولین خودرویی است که در آمریکا به فروش می رسد

اولین اتومبیل هوندا در ایالات متحده 1969

1973
هوندا اولین موتورهای دریایی قایقرانی 4 زمانه کم مصرف را در جهان معرفی می کند که تمیزتر ، ساکت تر و مقرون به صرفه تر از موتورهای 2 زمانه هستند. 

سویچیرو هوندا در سال ۱۹۷۳ از مدیریت شرکت بازنشسته شد.

اما او هنوز انرژی زیادی داشت و نمی توانست خانه نشین شود.
به همین دلیل هوندا به سمت معاونت اتاق بازرگانی توکیو و سازمان صنعت اتومبیلرانی ژاپن منصوب شد.
او در این مدت ۲ سازمان مردم نهاد را در زمینه امنیت و محیط زیست تاسیس کرد.

1974: موتور CVCC با آلایندگی کم معرفی شد

هوندا اولین تولید کننده در جهان است که کاملاً از قانون هوای پاک ایالات متحده در سال 1970 یا اصطلاحاً "قانون ماسکی" پیروی می کند.

هوندا توانست سیستم اگزوزی با پایین ترین نرخ تولید آلودگی در آن زمان تولید کند.
او این سیستم را خودروی Honda Civic پیاده کرد که در سال ۱۹۷۵ به بازار عرضه شد.

هوندا سی جی 125 خاطره انگیز در سال 1975 رونمایی می شود

1976
از زمان عرضه تا به امروز ، آکورد با بیش از 12.5 میلیون خریدار، پرفروش ترین خودروی سواری در آمریکا است.

Honda Accord

در ابتدای دهه ۱۹۸۰، هوندا به سومین تولیدکننده خودرو در ژاپن تبدیل شد.
تا پایان این دهه، این شرکت به مقام سوم بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در جهان رسید.
Honda Accord در پایان دهه ۸۰ به پرفروش ترین خودروی آمریکا تبدیل شد.
این پیشرفت ها باعث شد که سویچیرو هوندا به عنوان اولین رهبر ژاپنی صنعت خودرو در تالار مشاهیر صنعت اتومبیل آمریکا حاضر شود.

1981: هوندا اولین سیستم ناوبری اتومبیل جهان را توسعه داد

هوندا اولین سیستم ناوبری اتومبیل را منتشر کرد که مکان فعلی را روی نقشه نشان می داد.

1982 هوندا اولین اتومبیل ژاپن را مجهز به سیستم فرانتس کرد که از رانندگان دارای ناتوانی در بازو پشتیبانی می کرد.

1984 بنیاد هوندا آمریکایی تاسیس شد
بنیاد هوندا آمریکایی بیش از 32 میلیون دلار به سازمانهای هر ایالت آمریکا اعطا می کند

1984
هوندا ، ماشینهای چمن زنی را در کارخانه جدیدی در کارولینای شمالی معرفی می کند.
امروزه ماشین چمن زنی هوندا به عنوان بهترین ماشین چمن زنی خودران و مجهز به گاز انتخاب شده است.

1986: هوندا تحقیق در مورد هواپیماهای جمع و جور و موتورهای جت هواپیما را آغاز کرد.

1986 آکورا می رسد
هوندا Acura ، اولین خودروی لوکس از یک خودروساز ژاپنی است.
Acura با داشتن 60 نمایندگی فروش در ایالات متحده ، چهار جایزه متوالی رضایت مشتری را کسب کرد

1990 معرفی Acura NSX
 
NSX اولین اتومبیل تولیدی با بدنه کاملاً آلومینیومی یک کلاسیک فوری است.

سویچیروی افسانه ای در ۵ آگوست سال ۱۹۹۱ از دنیا رفت.
او در دوران زندگی خود به موفقیت ها و افتخارات متعددی دست یافت. او ۴۷۰ اختراع و ۱۵۰ پتنت ثبت شده دارد. دکترای افتخاری دانشگاه فنی میشیگان و دانشگاه ایالتی اوهایو از افتخارات دیگر او هستند. هوندا به بالاترین درجه افتخاری در کشورش یعنی روبان آبی ژاپن نیز دست یافته است. او تجارتی با ۳۲۰۰ دلار شروع کرد و شرکتی بزرگ ساخت که به درآمدی بیش از ۳۰ میلیارد دلار رسیده است.

1999
در ماه دسامبر ، هوندا اینسایت به اولین خودروی هیبریدی موجود در آمریکای شمالی تبدیل شد.
 این خودرو برای 17 سال آینده کم مصرف ترین خودرو در کلاس خود بود.
هوندا اینسایت یک نقطه عطف ترکیبی است

هوندا در سال 2001 دومین خودروساز بزرگ ژاپنی شناخته شد.

2002: اولین فروش اجاره ای خودروی سلول سوختی FCX در جهان

اولین وسیله نقلیه ای که گواهینامه ایالات متحده را به عنوان وسیله نقلیه سلول سوختی دریافت کرد و در ایالات متحده و ژاپن به فروش اجاره ای پرداخت.

هوندا در حوزه هوافضا نیز فعالیت داشته و شرکت موتورهای هوایی هوندا GE را در سال 2004 تاسیس کرد

2005 : با ASIMO دیدار کنید
ASIMO ، مخفف Advanced Step in Innovative Mobility ، یکی از تلاش های هوندا برای طراحی پیشرفته ربات انسان نما است.
ASIMO که برای کمک به افراد با تحرک محدود طراحی شده است ، به یکی از محبوب ترین شخصیت های چهره عمومی هوندا تبدیل شد.

Civic وRidgeline به عنوان اتومبیل و کامیون سال شناخته شدند.
هوندا سیویک 2006 و کامیون هوندا ریج لاین 2006 جوایز بهترین خودرو و کامیون سال آمریکای شمالی را که به انتخاب هیئت خبرنگاران خودرو در آمریکای شمالی انتخاب شده ، کسب می کنند.

2008
هوندا در ایندیانا تولید سیویک سدان را آغاز می کند.
هوندا R&D Americas مرکز تحقیقات موتورهای دریایی خود را در فلوریدا افتتاح می کند
هوندا Aero شروع به کار در مقر کارولینای شمالی می کند.

کارخانه های جدید تولید زمین ، دریا و هوا

هوندا با معرفی خودروی سلول سوختیFCX Clarity 2009 ، دوره جدیدی را آغاز می کند. 
Clarity اولین سدان در جهان است که می تواند راحت چهار سرنشین را حمل کند.

نسل بعدی فناوری سلول سوختی

50 سال رویای آمریکایی
به طور دقیق در 11 ژوئن 2009 شرکت آمریکایی هوندا موتور ،پنجاهمین سال فعالیتش در آمریکا است. 
اولین فروشگاه آمریکایی هوندا در لس آنجلس فقط شش کارمند داشت.

هوندا در سال 2013 حدود 5.7 درصد از درآمد خود را صرف تحقیق و توسعه کرد
در همین سال اولین خودروساز ژاپنی شناخته شد که صادرکننده خالص از امریکا است
زیرا 108 هزار دستگاه هوندا و آکورا صادر کرده بود و آمار واردات این شرکت در این سال تنها 88 هزار دستگاه خودرو بود

2014
ASIMO با رئیس جمهور اوباما دیدار می کند
ASIMO همیشه یک ترفند جدید برای خودنمایی دارد.
 ASIMO با رئیس جمهور اوباما دیدار می کند و مهارت های دویدن ، پرش و فوتبال خود را به نمایش می گذارد.

2014
در تاریخ 20 مارس هوندا تولید 20 میلیون خودروی هوندا را در ایالات متحده جشن می گیرد.

2014
توربین های بادی هوندا شروع به چرخیدن می کنند.
هوندا اولین تاسیسات بزرگ تولید خودرو در ایالات متحده است که مقدار قابل توجهی از برق خود را از توربین های بادی در محل تامین می کند.

هوندا در سال 2015 هشتمین خودروساز بزرگ جهان بعد از تویوتا، فولکس واگن، هیوندای، جنرال موتورز، فورد، نیسان و فیات کرایسلر بود.

2015
این همان چیزی است که دوستداران اتومبیل برای آن زندگی می کنند. 
رونمایی از ابرخودروی قدرتمند و فوق العاده زیبا Acura NSX باعث ایجاد حسی نوین در دنیای خودرو می شود. 
New Acura NSX Supercar

2015: هوندا دوباره به فرمول 1 پیوست

2015

HondaJet از سازمان هواپیمایی فدرال گواهینامه دریافت می کند و وارد سرویس می شود.
هوندا جت برای پرواز بلند شد

2015
هوندا بیش از 15 سال پیش در سیلیکون ولی فروشگاه راه اندازی کرد و امکانات خود را در قلب کالیفرنیا گسترش داد. 
توسعه دهندگان هوندا با تکنسین های کارآفرین برای تجربه حمل و نقل آینده همکاری می کنند.

هوندا در سیلیکون ولی گسترش می یابد

2016
هوندا برای ایجاد آینده ای پایدارتر، در اواخر سال 2016 Clarity Fuel Cell را به مشتریان خود در کالیفرنیا معرفی کرد.
پیشرو در فناوری وسایل نقلیه با آلایندگی صفر ، Clarity مجهز به هیدروژن می تواند تا 366 مایل مسافت را طی کند.
با یک مخزن سوخت ، می توان در مدت سه تا پنج دقیقه کاملاً سوخت گیری کرد و فقط بخار آب از آن ساطع می شود.

هوندا سیویک 2016 توسط هیئت خبرنگاران خودرو به عنوان خودروی سال آمریکای شمالی انتخاب می شود.
این دومین بار است که یک Civic این افتخار را کسب می کند .
هوندا سیویک به عنوان خودروی سال آمریکای شمالی انتخاب شد

2016: تولید اتومبیل تجمعی هوندا در سراسر جهان به 100 میلیون نقطه عطف رسید.

هوندا تولید صد میلیون Super Cub را هم در سال 2016 جشن می گیرد.

2017 هوندا راهی را به سمت آینده ای تمیزتر و سبزتر از خودرو نشان می دهد.
در آوریل 2017 ، هوندا برای اولین بار هر سه وسیله نقلیه در سریClarity خود را نشان داد –
Clarity Fuel Cell Vehicle، Clarity Electric وClarity Plug-In Hybrid –

هوندا ریج لاین 2017 ، نسل دوم وانت پیکاپ نوآورانه و یک نوع هوندا با نوآوری هایی مانند صندوق عقب و سیستم صوتی و تختخواب توسط هیئت خبرنگاران خبره به عنوان خودروی 2017 آمریکا انتخاب شد.
هوندا ریج لاین کامیون سال آمریکا

هوندا آکورد به عنوان خودروی سال 2018 آمریکای شمالی انتخاب شد

 آکورد اولین مدل از یک خودروساز ژاپنی بود که در آمریکا ساخته شد و از نوامبر 1982 در اوهایو آغاز شد ، و تعداد آکورد در آمریکا در بیش از 35 سال بیش از 11 میلیون دستگاه بود.

2019
با هدف داشتن آینده ای بدون کربن ، هوندا برنامه Honda SmartCharge TM را ایجاد کرد ،
 این برنامه در اختیار دارندگان خودروی هوندا Fit EV قرار دارد.
پیشرفته ترین فناوری در نوع خود در صنعت خودرو

در اواخر سال 2019، تولیدات موتورسیکلت در کارخانه های هوندا به 400 میلیون دستگاه رسید

این برند به عنوان بزرگترین و معروف ترین سازنده موتورهای درون سوز نیز محسوب می شود و سالانه 14 میلیون موتور این چنینی تولید می کند.

2030 چشم انداز برقی فردا
هوندا وسیله نقلیه الکتریکی را به عنوان کلیدی برای آینده پایدار و بسیار کم تحرک آلایندگی تلقی می کند. 
سری محصولات برقی Clarity در خط مقدم حرکت هوندا به سمت برقی سازی محصولات خود هستند. 
تا سال 2030 ، این شرکت قصد دارد سه چهارم اتومبیل هایی را که در سطح جهانی می فروشد ، به این شکل یا وسایل نقلیه برقی در اختیار داشته باشد – هیبرید ، هیبرید پلاگین ، باتری برقی یا سلول سوختی.

2050
اطمینان از آسمان آبی برای کودکان ما
هوندا در حال تولید محصولات جدیدی است که ضمن محافظت و حفظ محیط زیست ، زندگی افراد را بهبود می بخشد.
تا سال 2050 ، این شرکت قصد دارد به منظور مقابله با انتشار گازهای گلخانه ای که به تغییرات جهانی آب و هوا کمک می کند ، میزان تولید CO2 از محصولات و عملیات تجاری خود از جمله کارخانه های تولید خود را کاهش دهد.

سوچیرو هوندا در تمام مدت مدیریت و مهندسی خود به استراتژی «سعی و خطا» اعتقاد داشت و معتقد بود کارمندان نیز باید اهدافی بزرگ برای خود تعیین کنند تا در کنار پیشرفت شرکت، خودشان نیز پیشرفت کنند. از دیدگاه او، خصوصیت بزرگ یک تاجر، ریسک پذیری بود. او همه چیز را برای رسیدن به موفقیت در معرض ریسک قرار می داد.

سویچیرو به مدت ۶۵ سال در شرکت خود کار کرد و تمام خودروهای جدید را آزمایش کرد. او هیج گاه آشنایان و نزدیکان خود را به مقام مدیریت نرساند. هوندا در جایی گفته بود: «هرچقدر هم موسس یک شرکت خوب باشد، تضمینی نخواهد بود که پسرش مدیر مناسبی برای شرکت باشد. مدیریت باید به دست کسانی باشد که خصوصیات ویژه رهبری را داشته باشند.»

هوندا چهارمین برند خودرویی برتر دنیا رتبه بندی شده است
درآمد ناخالص تا پایان سال ۲۰۱۹: ۱۴۳.۱ میلیارد دلار

 شرکت هوندا اعلام کرد به دلیل مشکلاتی که ویروس کرونا برای تامین قطعات از چین ایجاد کرده است، به طور موقت میزان تولید دو کارخانه خود را در ژاپن کاهش خواهد داد
کارشناسان می گویند ویروس کرونا موجب وارد آمدن هزینه های شدید به زنجیره تامین قطعات خودرو و تقاضا شده است.

کاهش تولید هوندا به دلیل کرونا

هوندا علاوه بر صنعت خودروسازی، در حوزه های دیگر، همچون تولید موتورهای هواگرد، هواپیماهای جت و موتورهای جت ، قایق های موتوری، پمپ های آب، تجهیزات الکتریکی، ژنراتورها و تجهیزات انتقال برق نیز فعالیت گسترده ای دارد.

منابع
zoomit.ir
javankhodro.ir
donya-e-eqtesad.com
khodrobank.com
Finds.ir
khodro45.com
www.honda.com
global.honda


تعداد صفحات : 80 | فرمت فایل : pptx

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود