سیاست حمل و نقل اروپا تا سال ۲۰۱۰
عنوان صفحه
پیشگفتار الف
عملکرد پیچیده سیاست حمل و نقل مشترک۲
تراکم: تاثیر عدم موازنه میان زیربخش های حمل و نقل۴
رشد حمل و نقل در اتحادیه اروپایی توسعه یافته ۶
نیاز به پیوستگی حمل و نقل در توسعه پایدار ۷
نیاز به استراتژی جامع ورای سیاست حمل و نقل اروپایی۱۰
اقدامات اصلی مطرح شده در گزارش مقدماتی۱۱
احیای مجدد شرکتهای راه آهن ۱۱
بالابردن کیفیت در بخش حمل و نقل جاده ای۱۱
ترغیب حمل و نقل دریایی و آبراه های داخلی۱۲
ایجاد موازنه میان رشد حمل و نقل هوایی و محیط زیست۱۳
تبدیل حمل و نقل چندشکلی به واقعیت۱۳
ساختن شبکه حمل و نقل اروپایی۱۳
بهبود و افزایش ایمنی جاده ۱۴
اتخاذ سیاست دریافت هزینه های حمل ونقل ۱۵
درک و تایید حقوق و تعهدات متصدیان ۱۶
عرضه حمل و نقل شهری با کیفیت بالا۱۷
استفاده از تحقیق و فن آوری در حمل و نقل تمیز و کارآمد ۱۷
مدیریت اثرات جهانی شدن۱۸
توسعه میان و درازمدت اهداف زیست محیطی برای یک سیستم حمل و نقل پایدار۱۹
عنوان صفحه
قسمت ۱: تغییر موازنه بین شکل های حمل و نقل۲۰
رقابت منظم۲۱
بهبود کیفیت در بخش جاده۲۱
معرفی مقررات۲۴
تقویت نظارت ها و مجازات ها۲۵
احیای مجدد راه آهن ۲۷
اتصال حمل و نقل ریلی به بازار داخلی۲۷
ایجاد یک بازار داخلی معتبر حمل و نقل ریلی۲۸
متصدیان جدید۲۸
نمونه هایی از عملکرد بد۲۹
تضمین ایمنی ریلی ۳۲
قطار ایمن: تکنولوژی های ایمنی انفعالی خودروهای ریلی۳۳
زیرساخت۳۳
از بازکردن بازار تا ساخت شبکه باربری اروپایی۳۴
مدرنیزه کردن خدمات۳۵
خیال واهی یا پیش بینی؟ حمل و نقل ریلی در سال ۲۰۱۰
کنترل رشد حمل و نقل هوایی۳۷
برآمدن از عهده اشباع آسمانها۳۷
تقسیم بندی آسمان اروپا۳۸
بازنگری در ظرفیت و کاربری فرودگاه ها ۳۹
استفاده کارآمدتر از ظرفیت فرودگاه به معنای تعریف چارچوب تنظیمی جدید است۴۰
ایجاد موازنه بین رشد حمل و نقل هوایی و محیط زیست۴۲
آیا سوخت هواپیما همچنان باید مالیات معاف باشد؟ ۴۳
حفظ استانداردهای ایمنی۴۳
عنوان صفحه
اتصال شکل های مختلف حمل و نقل۴۴
اتصال دریا، آبراه های داخلی و ریل ۴۵
توسعه راه های دریایی۴۵
ارایه خدمات نوآورانه۴۸
این سیستم محدودیتهایی دارد۴۹
کمک به شروع خدمات حمل و نقل ترکیبی: برنامه جدید "مارکوپولو" ۵۰
۵۰ PACT چند موفقیت
خلق شرایط فنی مطلوب۵۱
تشویق یکپارچه سازهای بار برای ورود به بازار۵۲
۵۲ SWAP استانداردسازی کانتینرها و حمل
قسمت ۲: حذف تنگناها ۵۴
تنگناهای قابل پیش بینی۵۴
بازکردن مسیرهای اصلی۵۶
پیش به سوی کریدورهای چندوجهی با اولویت باربری۵۷
شبکه مسافربری سریع السیر ۵۷
بهبود شرایط ترافیک۵۹
پروژه های زیربنایی اصلی۶۰
تکمیل مسیرهای منطقه آلپ۶۰
عبور راح تتر از پیرنه آغاز پروژه های جدید اولویت دار۶۲
افرایش ایمنی در تونلها۶۴
مشکل سرمایه گذاری۶۵
بودجه های عمومی محدود۶۵
اطمینان دادن به سرمایه گذاران خصوصی۶۶
عنوان صفحه
ابتکار تازه: روی هم گذاشتن سرمایه ها۶۷
خط لیون تورین، یک تحقیق نمونه از مکانیزم جدید سرمایه گذاری۶۷
سوییس: یک مورد ویژه۶۸
سوابق و پروژه های کشورهای عضو ۷۰
قسمت ۳: قراردادن استفاده کنندگان در کانون سیاست حمل و نقل۷۳
جاده های ناامن۷۴
مرگ برمبنای روزانه ۴۱۰۰۰ مورد تلفات در سال۷۴
کاهش تعداد مرگ و میر۷۶
یکسان سازی جرایم۷۶
تکنولوژیهای جدید برای افزایش ایمنی جاده۷۹
نیاز به بررسیهای مستقل ۷۹
حقایق ورای هزین ههای استفاده کننده۸۲
به سمت دریافت تدریجی هزینه استفاده از زیرساخت۸۳
ساختار قیمتی که هزینه های جامعه اروپا را منعکس می سازد ۸۳
کثرت مقررات۸۶
مقررات فعلی قیمت گذاری جاده۸۷
نیاز به یک چارچوب برای جامعه اروپا۸۸
نیاز به یکسان سازی مالیات های سوخت۸۹
پیش به سوی مالیات یکسان سوخت حمل و نقل جاده ای تجاری۹۰
حمل و نقل با چهره انسانی ۹۲
قابلیت استفاده افراد از شکل های حمل و نقل۹۲
صدور یکپارچه بلیط ۹۲
حمل اثاثیه و ساک و چمدان۹۳
خط هوایی ‐ ریل: ترکیبی که کار می کند ۹۳
عنوان صفحه
پیوستگی سفرها۹۴
حقوق و تعهدات استفاده کنندگان ۹۴
حقوق استفاده کننده ۹۵
تعهدات استفاده کننده۹۶
خدمات عمومی با کیفیت بالا۹۶
منطقی سازی و نظام مندی حمل و نقل شهری۹۸
انرژی های مختلف برای حمل و نقل ۹۹
ایجاد چارچوب قانونی جدید برای سوخت های جایگزین ۱۰۰
بالابردن تقاضا با آزمایش۱۰۲
ترویج حسن رفتار (عملکرد خوب۱۰۳
قسمت ۴: مدیریت بر جهانی سازی حمل و نقل ۱۰۵
توسعه باعث تغییرنام بازی می شود۱۰۵
چالش در زیرساخت۱۰۶
فرصتی که بوسیله یک شبکه راه آهن توسعه یافته فراهم می گردد۱۰۷
ابعاد جدید برای ایمنی کشتیرانی۱۰۸
مهاجرت غیرقانونی ۱۱۱
اروپای توسعه یافته بایستی درسطح جهان شفاف تر عمل نماید۱۱۲
یک صدای واحد برای اتحادیه اروپا در نهادهای بین المللی ۱۱۳
نیاز ضروری به بعد خارجی حمل و نقل هوایی ۱۱۴
گالیله: نیاز کلیدی به یک برنامه جهانی ۱۱۶
نتیجه گیری: زمان تصمیم گیری۱۱۹
ضمیمه ۱: برنامه اجرایی ۱۲۱
تغییر موازنه بین شکل های حمل و نقل۱۲۱
بهبود کیفیت بخش جاده ای۱۲۱
عنوان صفحه
احیای حمل و نقل ریلیکنترل رشد حمل و نقل هوایی۱۲۲
سازگاری سیستم حمل و نقل دریایی و آبراه های داخلی۱۲۳
اتصال شکل های حمل و نقل ۱۲۴
حذف گلوگاه ها۱۲۴
قراردادن استفاده کنندگان در کانون سیاست حمل و نقل۱۲۵
جاده های ناایمن۱۲۵
هزینه های واقعی استفاده کنندگان۱۲۶
حقوق و تعهدات استفاده کنندگان۱۲۶
مدیریت اثرات جهانی سازی حمل و نقل۱۲۶
ضمیمه ۲ الی ۴__