تارا فایل

تحقیق در مورد کنترل فشار طوق چنبره ای


به نام خدا
همان طوری که فشار هوا پایین می آید ، فنر زیر دیافراگم فشار می آورد و پیچ به سمت عقب سر می خورد .
حالا کنترل مکانیزم در طرف مخالف به شکل مستقیم فعال است و حجم سوخت کاهش یافته نیز نیاز های فشار هوای پایین را منعکس می کند. جبران فشار پیج اصلی عکس العملی نشان می دهد به نقص توربو اسب جنگی به وسیله ی برگشت به پیستون اولیه جبران می کند و سوپاپ تحویلی سوختی به کار می برد و آزاد به احتراق محدود شده است کل بار حجم سوخت با وظیفه ی فشار هوا ( تعدیل می کند کل سوپاپ پیچ متوقف که در پروانه ماشین پوشیده می شود) .

محیط حساس کنترل فشار طوق چنبره ای :
به واسطه فشار کمتر توده درجه غلظت هوای کاهش یافته در ارتفاع بالا را برقرار می کند .
اگر تحویل سوخت استاندارد مقرر شده برای کل بار که در تزریق کننده عمل کند و هوای کافی وجود نخواهد داشت که از احتراق کامل حفاظت می کند.
نتیجه فوری این که دوده تولید می شود و درجه حرارت موتور ماشین بالا می رود . محیط حساس کنترل فشار طوق چنبره ای در این شرایط می تواند کل بار توقفی را کمک کند. کل بار تحویل سوخت در حالتی که هوا سنجی گذاشته می شود به تغییر دادن فشار می انجامد.
شکل 9 صفحه 19 :
تلمبه تزریق پخش کننده در پیستون تیغه ای با فشار لوله چند سوراخ و مکش

محیط حساس کنترل فشار طوق چنبره ای ( ADA )
طراحی :
اساس ساختار محیط حساس کنترل فشار طوق چنبره ای کل بار توقفی است که به شکل دندانه دار کردن آن می باشد و به آنکه فشار حساس کل بار متوقف شده است. در این کاربرد ، تهیه شده به وسیله ی یک بخش خلاء که ارتباط برقرار می کند . به عمل خلاء بالای دستگاه ( از قبیل قدرت سیستم ترمز ) بخش خلاء مراجع فشار 7000 / M را فراهم می کند.

مفهوم عمل :
فشار محیط طرف بالای ADA دیاگرام درونی عمل می کند . در طرف دیگر مراجع فشار پایدار به دلیل اینکه بخش خلاء را فراهم می کند .
کم کردن در محیط فشار ( به عنوان عمل ارتفاع بالا ) سبب می شود راه تطبیق پیستون از کل بار متوقفی پایین ، افزایش یابد . همان طوری که LDA یک اهرم انتقالی پس حجم سوخت تزریقی را کاهش می دهد

کنترل بار حساس طوق چنبره ای :
کنترل بار حساس طوق چنبره ای در تحویل LFB شروع می شود

عملکرد :
همان طوری که عوامل با ر ماشین های دیزلی تغییر می کند شروع تزریق و بنابر این شروع تحویل باید پیشرفت داده شوند به شروع حساسیت بار که طراحی می کند عمل دوباره بار ،
( از بار کامل به قسمت سوپاپ )
* در موقعیت اهرم کنترل پایدار به وسیله ی شروع تحویل به عقب می افتد
* او پاسخ می دهد به افزایش عامل های بار به وسیله ی تغییر مکان شروع تحویل به جلو برده می شود این مراحل عمل ماشین را به نرمی در طول انتشار در بخش سوپاپ و ائتلاف فراهم می کند .
* تلمبه ای تزریق سوخت با شروع بار حساس تحویل می توانند به وسیله ی فشار مناسب توپی پیستون در طول ساخت تشخیص داده می شود. ( شکل 10 و10 )
شکل 10 صفحه 19 :
تولید پروانه ماشین با شروع تحویل بار وابسته ( طراحی) :
* فنر پروانه ماشین
* جای سوپاپ
* اهرم کششی
* اهرم شروع یا استارت
* کنترل یقه
* تلمبه پخش کننده
* پایه کنترل
* وزنه
* تلمبه خانگی
* مخروط
* اهرم کنترلی
* سرعت چرخشی

طراحی : حساسیت بار شروع می کند تحویل منترل طوق چنبره ای ( شکل 10 ) ، در توصیفات به مهره ماسوره سر خورده ( 2) و پایه پروانه ( 7) تلمبه خانگی ( 9 ) .
در این شکل مهره ماسوره سر خورده مجهز شده اند با کنترل تکمیلی هنگامی که پایه شامل می شود از یم خط زنگ و یک طول و دو تا راه متقاطع . تلمبه خانگی شامل می شود از یک مجموع سوراخ که در دکمه سر دست تولیدی تلمبه به درون اتاق با طرف مکش نوع پره تلمبه پیش تکمیلی .

مفهوم عمل :
سرعت موتور ماشین زیاد می شود در فشار درونی تلمبه پیشرفت داده می شود که تحویل
شروع افزایش می یابد .
کاهش درونی اتاق تهیه می شود به وسیله یLFB فراهم شده که زمان ارتباط برقرار می کند.
عملکرد کنترل به وسیله ی خط زنگ در پایه و کنترل در مهره ماسوره سر خورده منظم می کند .
سرعت های کل بار تکی می تواند به وسیله سرعت چرخش اهرم کنترل باشد ( 11) . اگر ماشین به سرعت نائل شوند بدون اینکه سوپاپ باز شود سرعت چرخشی به افزایش یافتن ادامه پیدا می کند.
این وزنه ها ( 9 ) عکس العمل نشان می دهند به وسیله ی فنر جلو برده شده و فنر در موقعیت مهره ماسوره سر خورده است . در زیر شرایط کنترل عادی حجم تحویلی کاهش پیدا می کند و هنگامی که مهره ماسوره سر خورده کنترل می شود آن به وسیله ی شیار یا خط زنگ در پایه نشان داده می شود ( در باز کن شکل 11 ) .
در این تقطه یا بخش یک قسمت از سوخت جاری می شود اگر چه پایه طولی و راه مسیر عرضی به طرف مکش و فشار را در تلمبه درونی اتاق کاهش می دهد.این کاهش فشار به پیستون زمان سنج به موقعیت جدید حرکت می کند. این نیروهای غلتک زنگ می چرخد در حرکت های چرخشی تلمبه به طور مستقیم می باشد.
فشار در تلمبه های درونی اتاق کاهش می یابند سرعت ماشین کم شده و اگر افزایش عامل بار ادامه پیدا کند هنگامی که موقعیت اهرم کنترل طور دائمی افزایش می یابد . تو بردن وزنه ها به میله مهره ماسوره سر خورده است و آن بخش کنترلی را دوباره می بندد سوخت جاری به درون اتاق تلمبه محاصره می کند غشار را در اتاق که افزایش یافته است و پیستئن زمان سنجی فعالیت می کند مخالف فشار فنر که غلتک بر می گرداند مخالف تلمبه مستقیم چرخش و شروع تحویل پیشرفت داده می شود شروع به تحویلاین ویژگی بستگی دارد ( LFB )
LFB می تواند فعالیت کند که کاهش انتشار HC تولید شده را به وسیله ی ماشین دیزلی هنگامی که آنها سرد هستند ( L 500 C ) این مراحل می تواند یک سوپاپ را به سوخت جاری ( 8 ) به کار ببرند.
شکل 11 صفحه 20 :
* پیستون ( پایه) شروع
* کل بار پیستون فقط قبل از فعالیت
* فعالیت ( فشار در اتاق درونی کاهش می یابد)
* بار وابسته شروع تحویل با ویژگی های ALFB
* طول
* مسیر پیستون
* کنترل تیغه ای
* جای سوپاپ
* کنترل سکان
* راه انتقال در کنترل تیغه ای
* کنترل تیغه ای در زنگ کنترل تیغه ای
مسیر انتقال در کنترل تیغه ای سوپاپ نوع باد نما تلمبه پیش تکمیلی

موازنه شروع سرد :
دستگاه شروع سرد بهبود می یابد ماشین دیزلی شروع سرد را که حساسیت نشان می دهد به وسیله پیشرفت شروع تحویل این ویژگی های کنترل می شود به وسیله عمل رانده شده یا به وسیله یک حساسیت درجه حرارت دستگاه کنترل خودکار

شروع سرد مکانیکی پدال گاز در زنگ غلتک ( KSB )
طراحی :
KSB سواره ای است بر تلمبه خانگی . دراین تولید یک میله ( شکل 12 . 12) با اهرم متوقف ارتباط برقرار می کند ( شکل 303 ) با یک اهرم درونی به عنوان سواره توپ ( 3)
این اهرم با زنگ غلتک گیر می کند .
اهرم متوقف در موقعیت اولیه به وسیله توقف کل بار و پایه فنر تعریف می شود ( 13 ) دسته بندی کنترل می رسد.
در بالای آخرین اهرم توقفی به عنوان حلقه دکمه سر دست به عنوان مکانیزم به شکل دستی یا خودکار است.
تطبیق خودکار در براکت های تلمبه تزریق پخش کننده نصب شده اند ( شکل 13 ) هنگامی که دراین راه تطبیق دستی دسته بندی می شود.

همچنین یک دیدگاهی یا تغییراتی وجود دارد در مورد چیزی که با زمان سنجی پیستون مداخه می کند .
شکل 12 : استارت کنترل سرد پدال گاز
* اهرم
* پنجره تعدیل
* نوک یا سر توپی
* خط عمودی
* تلمبه خانگی
* زنگ غلتک
* غلتگردان
* زمان سنجی پیستون
* میخ
* جای سر یا دستگاه
* زمان سنجی فنر
* میله
* پایه فنر

مفهوم عمل :
تنها تفاوت بین تغییرات شروع دستی خودکار پدال گاز یک کنترل مکانیسم فوق العاده دارد . کل مراحل همیشه یکسان است . هنگامی که کنترل دسته بندی شده کششی ندارد، جای فنر در بالای اهرم کنترل فشار می آورد مخالف کل بار توقفی می باشد .
هر دو سرتوپی و زنگ غلتک (6) در موقعیت اولیه باقی می ماند کشش در دسته بندی کنترل سبب می شود که اهرم متوقف بر قسمت سر توپی به درون ا هرم برگردد .
این حرکت چرخشی موقعیت زنگ غلتک را به پیشرفت شروع تحویل تغییر می دهد .
سر توپی به یک خط عمودی در غلتک زنگ درگیر می باشد. این ممانعت های پیستون زمان سنج از پیشرفت شروع قبل از اینکه به سرعت ماشین برسد جلو گیری می شود هنگامی که راننده فعالیت می کند دستگاه شروع پدال گاز ( دستگاه زمان سنج KSB)
یک موقعیت میله را تقریبا" 2 . 5 به در بالای میله ( B) باقی می ماند مرتبا" نامیده می شود دستگاه زمان سنج ( 4 ).

شکل 13 : استارت کنترل سرد پدال گاز با کنترل خودکار( پیستون سر)
* ملازم
* کابل
* اهرم متوقف
* پایه فنر

* اهرم کنترل KSB
* تطبیق مستقل

10


تعداد صفحات : 10 | فرمت فایل : .DOC

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود